5 נהרגו | כך שרדה

חולצה בחיים אחרי 6 ימים מתחת להריסות

6 ימים אחרי האסון בדרום סין בו קרס בניין מגורים גדול, כוחות החירום הצליחו לחלץ אישה שהייתה מתחת להריסות ולהישאר בחיים במשך ימים ארוכים, למרות פציעתה מהקריסה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: שירותי החילוץ בסין)

כמעט שבוע חלף מאז קריסת בניין מגורים גדול בעיר צ'אנגשה שבדרום סין, וכוחות החילוץ הסיניים הודיעו כי הצליחו לחלץ אישה בחיים אחרי שהייתה מתחת להריסות במשך למעלה משישה ימים.

הניצולה, בשנות העשרים לחייה, הייתה בשעת הקריסה בקומה הרביעית של הבניין, וכשזה קרס, נפלה מגובה רב ועליה ההריסות של הבניין.

וון פנג, מפקד צוות החילוץ אמר כי האישה פונתה לבית החולים הסמוך לזירת האסון, והוסיף ואמר כי "האישה הייתה במצב פיזי ונפשי טוב בזמן החילוץ".

הניצולה סיפרה כי שמרה על אסטרטגיה בכדי לשמור על עצמה בחיים כמה שיור זמן. בין היתר טענה כי על מנת לשמור על עצמה בחיים הקציבה לעצמה כמות מים מצומצמת מאוד לשרידות וכן ניסה ככל יכולתה לשמור על חום גופה.

על פי כוחות החילוץ, בזמן הקריסה, כשהייתה כאמור בקומה הרביעית וקרסה, הייתה האישה בפינת הדירה, מה שיצר לאחר הקריסה מעין משולש שהגן עליה בששת הימים.

על פי עובדי צוות החילוץ, לאישה היה סיר עם מים בתוכו, והיא שתתה ממנו מעט, ואפילו כשחולצה עוד נשארו מים בסיר, מה שמראה כי כנראה הייתה יכולה לשרוד עוד זמן רב מתחת להרס.

בנוסף, האישה השתמשה במוט קשיח בכדי לדפוק על ההריסות בכדי שצוות החילוץ יאתר אותה בקלות - מה שהביא לבסוף לחילוצה.

בנוסף, הטלפון של האישה היה עם סוללה גם שישה ימים מתחת להריסות "פתחתי אותו רק כדי לדעת את היום והשעה וזהו" אמרה.

לעת עתה נמצאו לפחות חמישה הרוגים ובנוסף עוד 39 אחרים מוגדים כנעדרים ועדיין מתקיים חיפוש אחריהם מתחת להריסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר