ראש חטיבת המבצעים:

"מעריכים שהמחבלים בישראל, אל תעצרו לטרמפיסטים"

"הנחת העבודה היא שהמחבלים עדיין בשטח ישראל", כך אומר הערב ראש חטיבת המבצעים, תת ניצב שמעון נחמני, שקרא לציבור להיות עירניים ולדווח על כל חשד או מידע שיסייע במצוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ראש חטיבת המבצעים במשטרה, תת ניצב שמעון נחמני, התייחס הערב (מוצ"ש) למצוד אחר שני המחבלים שביצעו בליל שישי את הטבח הנוראי בעיר אלעד, טבח בו נרצחו שלושה ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה.

לדברי תת ניצב שמעוני: "המשטרה, יחד עם צה"ל ושב"כ, מבצעים סריקות בצורה נרחבת, בדגש גם על סביב העיר אלעד, ראש העין והיישובים הסמוכים לקו התפר הצפון מזרחי. עיקר המאמץ שלנו הוא גם אווירי וגם קרקעי".

ראש חטיבת המבצעים הדגיש: "המרדף הוא מרדף ארוך, תנאי השטח.. הסריקות יסודיות, זה לוקח זמן. הנחת העבודה שלנו אכן שהמחבלים נמצאים בשטח מדינת ישראל, כל הכוחות פועלים גם בתוך היישובים. התושבים צריכים לגלות עירנות, לדווח על כל אדם חשוד, לא לעצור לטרמפיסטים בדרך ולא לאסוף אדם שאתה לא מכיר".

באשר לדיווח על כך שהנרצח אורן בן יפתח הי"ד הוא זה שהסיע את המחבלים לזירת הטבח בעיר אלעד, אמר תת ניצב שמעוני: "אני יודע לומר במשנה זהירות שאחד הנרצחים הוביל את המרצחים לזירה, הנושא הזה מצוי בבדיקה".

הקצין הבכיר עדכן על חקירת הפיגוע: "מתוך מה שעולה, המחבלים הכירו פחות או יותר את הזירה, אנחנו מנסים להיזהר ולא לתת פרטים על מנת לשמר את החקירה".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר