"התקפות מרושעות"

אלמנתו של אורן בן יפתח: "מבקשת להתאבל בלי להתגונן"

אלמנתו של אורן בן יפתח הי"ד, שהסיע את המחבלים לאלעד ונרצח, התייחסה לדיווח וכתבה: "תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות" • המשפחה: "נאבק כמו גיבור" (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הלוויתו של בן יפתח הי"ד (צילום: פלאש 90)

יממה לאחר הפרסום כי הקדוש אורן בן יפתח הי"ד, הסיע את המחבלים לזירה באלעד ונרצח, אלמנתו מפרסמת פוסט ומבקשת מהציבור לאפשר לה להתאבל בלי לעסוק בהתגוננות.

לדבריה: "עם ישראל, תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו. מבקשת תקראו את תגובת המשפחה על ההכפשות כנגד בעלי ותבינו כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת.

"תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות".

האלמנה הטריה צירפת את תגובת המשפחה לדיווחים: "אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו.

"אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים שעבד לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. וזאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים.

"אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו".

אורן בן יפתח הי"ד

במשפחה הוסיפו: "לפי הידוע לנו אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים.

"המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות.
כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ול-6 הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שהם סיימו את חייו של אורן הי"ד".

כזכור, ראש חטיבת המבצעים במשטרה, תת ניצב שמעון נחמני, התייחס אמש לדיווחים ואמר: "אני יודע לומר במשנה זהירות שאחד הנרצחים הוביל את המרצחים לזירה, הנושא הזה מצוי בבדיקה".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר