צעקו עליהם כשיצאו | צפו

נציגי פרויקטור מירון נפגשו עם רבני 'העדה'

שליחיו של הפרויקטור לענייני מירון, הגיעו הערב לדון עם רבני 'העדה החרדית', בנושא מכירת הכרטיסים למירון. לאחר השיחה שנמשכה זמן רב, הצדדים לא הגיעו להבנות (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
נציגי הפרויקטור שהותקפו לאחר הדיון, הערב (צילום: באדיבות המצלם)

נציגי הפרויקטור של מירון, צביקי טסלר, מני חדד ואריק יקואל, הוזמנו הערב (ראשון) לפגישה במשרדי בית הדין של העדה החרדית ברחוב שטראוס בירושלים, כדי לדון על ענייני מירון. הצדדים לא הגיעו להסכמות. ביציאה מהפגישה, הנציגים הותקפו על ידי קומץ קיצוניים.

ל'כיכר השבת' נודע כי השליחים הוזמנו לדבר עם רבני העדה החרדית, בנושא שיתוף הפעולה עם הרשויות, כאשר הם העלו שתי דרישות מרכזיות.

הדרישה הראשונה הייתה, שמה שקורה השנה יהיה חד-פעמי, מכיוון שהם פוחדים שזה יהיה בשליטת המדינה כל שנה, בנוסף, הפריע לרבני 'העדה', טקס הזיכרון.

הנציגים, שוחחו עם הרבנים, במשך למעלה משעתיים, אך למרות הרצון הטוב, הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות שתהיינה מקובלות על הפרויקטור ועל 'העדה'.

יצוין, כי רבני בית הדין של העדה החרדית אמורים להתכנס בשעות הקרובות, בכדי לדון האם לשתף פעולה עם הרשויות ולעלות למירון באמצעות רכישת כרטיסים, או לחילופין להורות על החרמת כל שיתוף פעולה, מה שעלול לגרום למהומה בשטח, ולעשרות אוטובוסים פרטיים אשר ינסו להגיע למירון ללא רישום מראש.

פרויקטור ההילולה במירון צביקי טסלר (ערוץ כנסת)

גורמים שונים אשר נמנים על קהילות העדה החרדית טענו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי ישנה מחלוקת בין מספר רבני הקהילות אשר חלקם הורו לשתף פעולה, וחלקם מתנגדים, ואשר על כן ישנם מי שממתינים להכרעת הרבנים.

בתוך כך ממטה ההסברה להילולת הרשב"י נמסר כי מכירת הכרטיסים מתבצעת בשקיפות מלאה וכי מטה ההסברה יספק דיווחים מעת לעת על היקף המכירות.

עוד הם מוסיפים כי בשל העובדה שהמכירה מתבצעת במספר פלטפורמות בו-זמנית, על מנת למנוע מצב של מכירה כפולה, לא כל הכרטיסים מופיעים עדיין למכירה, וכי עד כה נמכרו כ-40,000 כרטיסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר