תיעוד מסכם: הפיגוע הערב בשער שכם בירושלים

מחבל צעיר, הגיע הערב חמוש בשתי סכינים לאזור שער שכם, המחבל עורר את חשדם של הלוחמים במקום, שעצרו אותו לבדיקה; "הלוחמים פעלו באומץ לב" | תיעוד מסכם (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד פעילות כוחות המשטרה בזירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה משחררת כעת את התיעוד המסכם, מהפיגוע הערב (ראשון) בעמדת הבידוק של המשטרה בשער שכם בירושלים.

על פי סיכום המשטרה, הערב, בסביבות השעה 19:45 הגיע מחבל (19, פלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב איו"ש) כשהוא חמוש בשתי סכינים, בסמוך לעמדת המשטרה שליד שער שכם בירושלים. המחבל עורר את חשד השוטרים והוא עוכב לבדיקה.

בשלב זה הסתער המחבל לעבר שוטרי מג"ב עם הסכינים, ובמהלך עימות עם אחד הלוחמים, הצליח המחבל לדקור את הלוחם בצווארו. בתוך שניות בודדות הלוחמים בעמדה ביצעו ירי לעבר המחבל ונטרלו אותו. שוטר מג"ב שנדקר בפיגוע, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה כשהוא מוגדר במצב בינוני.

המחבל שנוטרל, פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא מוגדר על ידי הצוות הרפואי במצב אנוש.

דקות ספורות לאחר הפיגוע, כוחות משטרה גדולים בפיקודו של סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ דניאל לוי הוזעקו למקום והחלו בסריקות נרחבות לשלילת מעורבים נוספים. במקביל שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים החלו באיסוף ממצאים בזירה.

מפקד מרחב קדם תנ"צ סמי מרציאנו

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, הגיע לזירת הפיגוע שם קיים הערכת מצב מיוחדת עם סממ"ז ירושלים וסגל הפיקוד של מחוז ירושלים. "השוטרים פעלו באומץ לב תוך חתירה למגע מול אדם שעורר את חשדם ובכך למעשה מנעו פגיעה באזרחים חפים מפשע", אמר המפכ"ל.

יצוין, כי חקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר