מושב קיץ סוער

אמסלם במתקפה על אלקין: "קנגורו שהיה בארבע מפלגות"

ברקע הדיווחים על אפשרות עריקה של מפלגת תקווה חדשה לממשלה חדשה בראשות נתניהו, דודי אמסלם תוקף את גדעון סער ואת זאב אלקין. 'אנשים שפלים, אין דרך חזרה' (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אמסלם ואלקין (צילום: מרים אלסטר, הדס פרוש, פלאש 90)

רגע לפני חזרת הכנסת לתפקוד, אחרי פגרה סוערת במיוחד, חבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם התייחס לדיווחים לפיהם ב'תקווה חדשה' לא שוללים הצטרפות לליכוד, תקף את אלקין והצהיר על עצמו כמי שיהיה שר המשפטים.

אמסלם התייחס לדיווחים לפיהם ב'תקווה חדשה' לא שוללים ממשלה חילופית בכנסת הזו, בראשות נתניהו. כך דיווח מוקדם יותר היום (שני) הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, ברדיו 'גלי ישראל'. יחד עם זאת, הוסיף ברדוגו, כי אין הכוונה שבליכוד מעוניינים בהצטרפותו.

אמסלם הגיב לדיווחים, בראיון לשרון גל ב'גלי ישראל', וכינה את זאב אלקין, חבר הכנסת מ'תקווה חדשה' קנגרו. ״אני בוודאי אתנגד לכך", אמר אמסלם על האפשרות שתקווה חדשה תערוק ותצטרף לממשלת הליכוד. "האיש הזה פירק את המחנה הלאומי. כל מי שמבין יודע - הממשלה כבר נפלה וזה שאלה של זמן״.

עוד אמר אלקין: ״לאלקין אין מקום חזרה בליכוד. קנגורו שכבר היה בארבע מפלגות. אנשים שפלים שאסור שיהיו בציבוריות הישראלית שבגדו בליכוד, אני זוכר את הנאום שלו כשעזב״.

הוא התייחס גם לתפקיד שבו הוא מעוניין. ״אני אעמוד על כך שתיק המשפטים יהיה בידי הליכוד בממשלה הבאה ואעמוד על כך שאני זה שאחזיק בו. רק אני יכול לעשות את הרפורמות הדרושות שם״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר