התחזה לבכיר בסניף בנק וגנב כסף ממבוגר

משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה חשוד, תושב הצפון, שהתחזה לבכיר בסניף בנק שכביכול הגיע כדי לסייע ונטל לידיו את מיטב כספו של אדם מבוגר ונמלט מיד מהמקום (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

לפני כשבוע ימים התקשר אדם מבוגר אל מוקד המשטרה ודיווח כי אדם זר גנב את כספו סמוך לבנק. שוטרי תחנת מוריה שהגיעו למקום, החלו בבירור המקרה תוך שכוחות נוספים ערכו סריקות אחר החשוד שנמלט מיד לאחר המעשה.

בעקבות המקרה החלה חקירה במשטרה ומעדותו של הקורבן עולה, כי בשעת צהריים ניגש לכיוון סניף הבנק על מנת להפקיד את כספו. לאחר שהגיע למקום התברר כי ישנה תקלה ועל כן לא ניתן לבצע את הפעולה הנדרשת. עוד סיפר המתלונן, כי מיד שיצא את סניף הבנק ניגש אליו אדם שהתעניין במעשיו ולאחר מכן הציג עצמו בפניו כסגן מנהל הבנק ושביכולתו לסייע. בתמימות רבה, מסר הקורבן המבוגר את כספו ל"סגן מנהל הבנק" שמיד לאחר מכן נמלט מהמקום.

במסגרת החקירה במשטרה נאספו ממצאים ובוצעו פעולות מגוונות ולאחרונה נודעה זהותו של החשוד במעשה שהנו תושב הצפון. אתמול, איתרו בלשי תחנת מוריה את החשוד עת נסע ברכבת הקלה בירושלים והוא נעצר לחקירה. בחיפוש שנערך בין חפציו איתרו הבלשים מספר רב של שטרות כסף שעל פי החשד מזויפים.

לפני זמן קצר הוארך בבימ"ש מעצרו של החשוד בשלושה ימים, עד לתאריך 11.5.22, לטובת מיצוי החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר