שעות לאחר שנלכדו

צפו: המחבלים משחזרים את הטבח הנוראי ברחובות אלעד

04:00 לפנות בוקר, רחובות העיר אלעד, כוחות גדולים של שב"כ, משטרה ומשמר הגבול חוזרים לזירת הטבח יחד עם שני המחבלים ששחזרו את רצח שלושת האזרחים במוצאי יום העצמאות • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 13)

פחות מיממה לאחר שנלכדו, המחבלים - סעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20, תושבי אזור ג'נין - שביצעו את הטבח הנוראי בעיר אלעד חזרו אל זירת הרצח בשעה 04:00 לפנות בוקר שבין ראשון לשני, כשהם אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון ושחזרו, מול המצלמות, את הפיגוע הרצחני שהוביל לרציחתם של שלושה אנשים.

את התיעוד הבלעדי פרסם העיתונאי אלי סניור במהדורת 'חדשות 13'. כשהרחוב שומם, המחבלים שחזרו דקה אחר דקה בליל הפיגוע, המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי לילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח הי"ד ברכבו, המתינו עד רד החשכה ואז יצאו לרצוח את יהונתן חבקוק ובועז גול הי"ד.

כזכור, לאחר שלושה ימים של חיפושים, המחבלים אותרו כשהם מסתתרים בין השיחים בשטח פתוח בסמוך לעיר אלעד. השניים לא התנגדו למעצר ונכנעו.

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס למעצר המחבלים ואמר: "שמנו את ידינו על המחבלים השפלים שביצעו את הפיגוע באלעד. נשים את ידינו גם על כל מי שסייע להם. אני מודה לכוחות הביטחון שעבדו מסביב לשעון. צה׳׳ל, המשטרה והשב׳׳כ ימשיכו לפעול בשיתוף פעולה למען ביטחון אזרחי ישראל. אני מבקש שוב להביע צער בפני משפחות הנרצחים ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר