מאשים את גנץ

יעקב ברדוגו הגיש תביעת ענק נגד גלי צה"ל

מספר חודשים אחרי שפוטר בבושת פנים מגל"צ, השדרן יעקב ברדוגו, מגיש היום תביעה רשמית על סך חצי מיליון שקלים נגד התחנה, בה הוא דורש את השבתו ומאשים את בני גנץ (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יעקב ברדוגו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מספר חודשים אחרי שפוטר בבושת פנים מגל"צ, השדרן יעקב ברדוגו מגיש היום (רביעי) תביעה רשמית על סך חצי מיליון שקלים נגד התחנה, כך על פי הפרסום ב'וואלה'.

במכתבו, שנשלח לבני גנץ, עורכי דינו דורשים נחרצות: "להורות לתחנה להציע למרשנו לשוב מיידית לעבודה", בהמשך ברדוגו דורש פיצוי על סך חצי מיליון שקלים בטענה ל"הפלייה אסורה" ועל אובדן השתכרותו, בהמשך הוא אף טוען כי פוטר ללא שימוע.

עוד טוען במכתבו כי גנץ הוא זה שהורה על פיטוריו: "כאחרון הפוליטיקאים, שטובתם האישית לעולם תגבר על טובתו של הגוף עליו הם ממונים, הורה שר הביטחון למפקדת גל"צ במינוי זמני, גב' גלית אלשטיין, לפטר את מר ברדוגו שלא כדין, על אף שהשיא לתחנה את אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר שבנמצא, רק מכיוון שמר ברדוגו זוהה על ידי שר הביטחון כבעל עמדות פוליטיות הרחוקות ממנו ולאחר שמר ברדוגו הציף ברבים התנהלות בעייתית של מר גנץ, לרבות בפרשת 'המימד החמישי'".

כזכור, לפני כשלושה חודשים, מ"מ מפקדת גל"צ, גלית אלשטיין, את תוכנית האקטואליה "וילנסקי את ברדוגו", ברדוגו נחשב כמי שהרים את נתוני ההאזנה של גלי צה"ל, ותכניתו הייתה המואזנת ביותר בתחנה. למרות זאת, בגל"צ הודיעו על הפסקת תכניתו, תוך הבטחה לשלבו ברצועות שונות בתחנה.

בגל"צ נימקו את החלטתם במדיניות שנועדה "לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה", כשבכך הם רומזים לדעותיו של ברדוגו שמזוהות בצורה מובהקת עם חוגי הימין ועם תפיסותיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. הפיטורים כמוהן עוררו סערה רבה ואף להכרזת הימין על ''חרם'' על התחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר