הירידות בשוקי ההון

הביטקוין איבד כ-60 אחוזים מאז הגיע לשיאו

המטבע המוביל בשוק מטבעות הקריפטו - מטבע הביטקוין, ממשיך לרשום היום ירידות משמעותיות וערכו ירד בכמעט תשעה אחוזים • בשבוע האחרון איבד כ-26% מערכו (כלכלה)

ירידה בביטקוין (צילום: שאטרסטוק)

ממשיך בירידות: המטבע המוביל בשוק מטבעות הקריפטו - מטבע הביטקוין ממשיך היום (חמישי) לרשום ירידות חדות וערכו ירד בכמעט תשעה אחוזים.

הירידה הזו מצטרפת לירידות במהלך כל התקופה האחרונה, בשבעת הימים האחרונים הוא איבד מערכו כ-26 אחוזים ומאז שהגיע לשיאו לפני כחצי שנה כשעמד על קצת יותר מ-67,000 דולרים למטבע, הוא נחתך במעל ל-60 אחוזים.

"15 אלף דולר הפכו ל-20 מיליון!"; הכל על טירוף הביטקוין

כעת ערכו עומד על כ-27,000 דולר למטבע, והוא אף הגיע לנמוך מכך, עד לכ-26,000, זהו המחיר הכי נמוך שלו מאז יולי 2021, והירידות רק נמשכות.

הירידות הן בכל שוק הקריפטו, וקורות במקביל לנפילות בבורסות הגדולות בעולם, המטבע השני בגודלו - האתריום, נפל בכ-18 אחוזים, מטבע המם - דוג'קוין נפל בכ-25 אחוזים ועוד מטבעות נוספים רבים חוו ירידות משמעותיות.

יצוין כי הביטקוין כבר חווה בעבר ירידות משמעותיות דומות, כבר ב-2018 הוא נחתך כמעט ב-50 אחוז והגיע לערך של 7,000 דולר, מאז הוא הספיק לעלות שוב ובמאי שנה שעברה אחרי שהגיע לשיא חדש של 60,000 נחתך שוב כמעט בחצי, גם בסוף השנה שעברה אחרי שהגיע לשיאו - ערכו צנח, יחד עם זאת, בטווח הארוך הוא רשם עליות משמעותיות.

חשוב לסייג ולומר, כי בצניחה הנוכחית הוכח הקשר בינו לבין השווקים הגדולים, ואם בעבר נחשבה המטבע - כהשקעה שונה שאינו תלוי במדדי הבורסות, כעת הוא נחתך יחד עם הירידה הכללית בשוק המניות המסורתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר