כל מה שרציתם לדעת

כך תראה הילולת הרשב"י במירון; צביקי טסלר עונה על הכל

ההכנות לקראת ההילולה; הכרטיסים שנמכרו; ההנחיות לכל משתתף; שיתוף הפעולה עם המשטרה והקיצונים המפגינים • פרויקטור מירון, צביקי טסלר, עונה על הכל בריאיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

שבוע לפני הילולת התנא רבי שמעון בר יוחאי זיע"א בהר מירון, ושנה לאחר האסון הנורא, הפרויקטור, ניצב בדימוס צביקי טסלר, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להכנות לקראת ההילולה, ההגבלות, מכירת הכרטיסים ושיתוף הפעולה עם המגזר החרדי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - מכירת הכרטיסים

דברי טסלר: "בשנה שעברה 45 חללים באסון האזרחי הגדול ביותר שהיה במדינת ישראל, זה חייב להיכנס לתודעה שלנו, חייב לזכור את זה בכל שאלה ובכל תשובה. בעקבות האסון הזה, אחד הדברים המרכזיים שנקבעו - שהקהל יוגבל, בניגוד לשנים קודמות. זו הגדרה מהמלצות ועדת החקירה.

הפרויקטור צביקי טסלר בריאיון לישי כהן

"כל מי שעיניו בראשו מבין שלא כל מי שרוצה יוכל להגיע. באופן טבעי, אנשים רוצים להגיע בשעות המבוקשות ובאופן טבעי מהר יותר אוזלים הכרטיסים לשעות המבוקשות".

על הכרטיסים שנותרו בקופה וטרם הוצאו למכירה, אומר טסלר: "מה שיש בקופה זה בעיקר לשעות הפחות מבוקשות, זה יותר ליום שישי. הכרטיסים ליום ההילולה - נכון לעכשיו אזלו. אני חושב שתצא מכירה נוספת של אלפים בודדים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר