מרגישים חוסר אנרגיה?

זו הסיבה שבי היפ אינדיגו קיבלה קנס מ'הרשות'

אחרי הבדיקה ב'פינת הצרחנות' על פינדרלה טודובום, קיבלנו פניות על חברה נוספת • מפרסמים בשכונות החרדיות על הצטרפות כמשווק בשיווק רשתי ועל אבקת האנרגיה • ההמלצה: תבדקו טוב לפני שאתם מצטרפים (הכלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אחרי הכתבה שעשינו על פינדרלה קיבלנו הרבה תגובות. היו שאמרו תודה, היו שאמרו שלא הוספתי להם כלום והיו גם כאלה שפחות אהבו. לגיטימי.

אבל במקביל קיבלנו מספר פניות ותמונות של מודעות על מוצר בשם אינדיגו - אבקת אנרגיה, שעל פי הפרסום יעיל גם לדברים שונים. כמו כן ישנם גם פרסומים על הכדאיות שבהצטרפות כמשווק בחברה.

עשיתי חיפוש גוגל. התוצאה הראשונה הייתה של מפיץ עצמאי שמסביר על על המוצר וסגולותיו הרפואיות. נכתב שזה מעולה לספורטאים ולאלו שעושים דיאטות שונות, הן להשמנה והן להרזיה. יש בו מזונות על ששולבו בנוסחה ייחודית והופכים אותו להרבה יותר ממשקה אקזוטי רגיל.

ע"פ הנרשם באתר זהו מפיץ עצמאי ושהמחיר הוא 79 $ + 12 $ משלוח. שם גם מצאתי שהאינדיגו הוא משקה אנרגיה אשר פותח ויוצר בשיתוף פעולה עבור חברת ביהיפ גלובל.

בהמשך לחיפוש הגוגל על המוצר, בעמוד 1 הופיעו רק תוצאות חיוביות, של משווקים. אך בעמוד השני באתר 'המקום הכי חם בגהנום' שם נכתב כי 'בעקבות פניית המקום: הוסרו ההבטחות הבריאותיות של מוצרי אינדיגו המשווקים על ידי חברת בי היפ' כאשר מופיעות שם טענות נוספות לכאורה על החברה, המוצרים ושיטות השיווק.

נכנסתי לאתר של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן שם כתוב כך: "הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מודיעה על כוונתה להטיל קנס בסך 260,000 ₪ על חברת אינספייר סטארט בע"מ העוסקת בשיווק תוספי תזונה ומוצרי טיפוח ובריאות של חברת B HIP. חברת אינספייר סטארט בע"מ נקטה בתהליך השיווק והמכירה בפעולות של הטעיה כאשר ייחסה סגולות ריפוי ו/או מניעה של מחלות למוצרים אותם היא משווקת, בעוד בפועל אין לכך ביסוס מדעי. נוסף לכך, החברה הביאה ציטוטים אודות המוצרים תחת לשונית "סיפורי לקוחות", אך לא ציינה כי רבים מאותם "לקוחות" הם למעשה מפיצים של המוצר. כמו כן, החברה ביצעה שיווק מרחוק של מוצריה ללא גילוי פרטים בהתאם לאמור בחוק ובין היתר קיומה של זכות הביטול ודרכי ביטול העסקה".

בחיפוש נוסף בגוגל תוצאות רבות נוספות על החברה, סיוון כהן מהכל כלול עשתה עליהם כתבה, חנן כהן מאתר לא רלוונטי. יש כתבה גם בכאן חדשות ובחדשות הבוקר. ישנה אפילו קבוצת פייסבוק בשם - חושפים את הפירמידות - נפגעי ביהיפ לשעבר עוצרים את אשל עזר.

לסיכום,

לגבי המוצר עצמו. אני לא תזונאי. אבל מכל הפרסומים, אני הייתי לוקח את ההבטחות בעירבון מוגבל.

לגבי כניסה כמשקיע / כמפיץ. בגדול מעט מאוד מרוויחים בשיווק רשתי. אבל ספציפית כאן, אני הייתי ממליץ לכם לעשות חיפוש גוגל, לחקור וללמוד לפני שאתם מקבלים החלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר