סערת ההרג

ישראל השיגה צילומי הדמיה של גופת העיתונאית המתה

סערת מותה של העיתונאית הפלסטינית: בעוד ישראל מודרת מהליך הניתוח, ובעולם יש המפנים אצבע מאשימה לעבר צה"ל, הצליחו גורמי ביטחון להשיג צילומי הדמיה מהגופה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ההפגנות האלימות על הרג הכתבת (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

צילומי סי-טי של גופת שירין אבו עאקלה, הכתבת של הערוץ הערבי אל ג'זירה, שנהרגה ביום רביעי בבוקר, במהלך חילופי אש בין מחבלים לבין כוחות צה"ל, בסמוך למחנה הפליטים ג'נין, הגיעו לידי גורמי הביטחון בישראל. כך לפי הדיווח הערב (חמישי) בתאגיד השידור הציבורי כאן 11.

מותה של העיתונאית, כזכור, עורר סערה ברחבי העולם. בעולם הערבי השתמשו בהרג המחבלת כדי להאשים את חיילי צה"ל בהריגתה. בצה"ל אמרו מאידך כי יתכן ונורתה בידי המחבלים הפלסטינים. גופה של העיתונאית נלקח בידי הפלסטינים, והבאת נציג ישראלי - שיפקח מקרוב על הניתוח - במטרה להבין מאש של מי נהרגה - נתקלה בסירוב.

לפי הדיווח בכאן 11, מצילומי הסיטי של הגופה, שהגיעו לידי גורמי הביטחון הישראלי, ניסו להגיע למסקנות עצמאיות בנוגע לנסיבות מותה, אלא שהתברר כי לא ניתן מהם להגיע למסקנות.

אתמול הודה הפתולוג שניתח את גופתה של העיתונאית הפלסטינית שירין אבו עאקלה כי "אין עדות לכך שהירי בשירין בוצע מטווח קרוב".

ד"ר ריאן אל-עלי מהמכון הפתולוגי באוניברסיטת א-נג'אח בשכם, הוא זה שניתח את גופת העיתונאית ובהצהרה מיוחדת לתקשורת ציין בנוסף כי "הקליע שנכנס לגופה נמצא בידינו, וכעת הוא נחקר במעבדה כדי למצוא כל ראיה שיכולה לקשור לגורם שאחראי לירי שהוביל למותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר