"חשש לפיקוח נפש"

שני צעירים זייפו כרטיסי כניסה למירון ונעצרו

מעצרם של שני צעירים, החשודים בזיוף כרטיסי כניסה להילולת הרשב"י בהר מירון, בסוף השבוע, הוארך. אחד העצורים, כבן 19, הובא למעצר בטבריה בכניסת שבת (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
קבר הרשב"י במירון (צילום: David Cohen/Flash90)

ההכנות להילולה הגדולה בהר מירון, שנה אחרי האסון הכבד, בעיצומן: משטרת מחוז הצפון עצרה בימים האחרונים שני חשודים, לאחר שעל פי החשד זייפו כרטיסי כניסה להילולה במירון.

אתמול ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של אחד החשודים, בבית משפט השלום בנצרת. בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי מדובר בעבירות חמורות מסוג פשע.

לדברי נציג המשטרה, זיוף כרטיס, ברקע האסון הכבד שאירע בשנה שעברה, ונוכח הבקרה הגדולה השנה בהר בעקבות הרגישות, יש בה חשש ממשי לפיקוח נפש. הנציג הוסיף כי החקירה עודנה בתחילתה, ונעשים מאמצים לסיים אותה.

עורך דינו של החשוד טוען כי החשוד, צעיר בן 19, נעצר לפני כניסת שבת בירושלים והובא לטבריה בכניסת השבת ולא התאפשר להודיע למשפחה. המשפחה, לדברי עורך הדין, אינה יודעת היכן הוא, לא יודעת שהוא עצור.

"החוויה עבורו טראומתית", תיאר עורך הדין. "מתשובות חברי עולה שלגבי כל העבירות שבבקשת המעצר אין תשתית ראייתית של חשד סביר. חברי אישר בהגינותו שאם באמת החשוד הזה חטא באיזה שהוא מעשה אסור, עדיין חלקו בפרשייה הוא החלק המזערי, בעוד חלקו של האחר הוא הדומיננטי.

"חברי אישר שאין כל ראיה לשלב הזה שיכולה לקשור את החשוד לפעולת הזיוף עצמה. פעולת הזיוף יש להניח מתוקף כך שהפעולה בוצעה באמצעות מחשב, לחשוד אין ידע במחשבים. לא מחזיק טלפון חכם".

שופט בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרו בשלושה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר