אכיפה בררנית?

רע"מ: זו התמורה שקיבלנו תמורת החזרה לממשלה; הליכוד: "בנט במכירת חיסול"

בשבוע שעבר המערכת הפוליטית סערה, כאשר מנסור עבאס, הודיע כי מפלגתו החליטה לתת הזדמנות נוספת לממשלת בנט-לפיד, הערב נחשפה הסיבה מדוע עבאס נעתר לחזור לשולחן הממשלה? (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עבאס מכריז על חזרה לממשלה בשבוע שעבר (צילום: נדב אלימלך, ערוץ כנסת)

ביום שני שעבר, הודיע יושב ראש מפלגת רע"מ מנסור עבאס, כי מפלגתו החליטה לתת הזדמנות נוספת לממשלת בנט-לפיד, ולעת עתה, המשבר שהיה על רקע הר הבית - תם.

על פי הפרסום הערב (ראשון) של מוחמד מג'אדלה, כנראה זו התמורה שבגינה עבאס ומפלגתו נעתרו לחזור חזרה לחיק הממשלה.

על פי הפרסום, רע"מ השיגו מתווה לבנייה בכפרים הלא-מוכרים של הבדואים בנגב.

עבאס בהצהרה שבוע שעבר

על פי המתווה שהושג בסחיטת הממשלה שעומדת על כרעי תרנגולת, תוספת או בנייה של מבנים חדשים - עד טווח של 70 מטרים ממבנים קיימים, יהיו ללא צו הריסה או קנס. "זו החלטה חשובה שהושגה במשא ומתן עם גורמים בממשלה", מסרו ממפלגת רע"מ בסיפוק.

במפלגת הליכוד מיהרו לתוקף את הממשלה ואמרו: "כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא. משמעות ההחלטה לאפשר ולהכשיר בנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת היא מסירה סופית של הנגב".

חבר הכנסת בן גביר תקף ואמר: "שוב ושוב נפתלי מוכר את המדינה כדי להיאחז בכסא. יום אחד זה 53 מיליארד, יום שני זה תקציבים לאחים המוסלמים, יום שלישי זה לאשר בנייה של כפרים בלתי חוקיים. איילת, נפתלי, מתן, ניר. אין לכם גבולות? הכל כשר כדי לתת ללפיד להיות החליפי?".

ב'ציונות הדתית הגיבו ואמרו: "בנט, שקד, אורבך וכהנא חבורת האופורטוניסטים המופקרת של ימינה פתחו במכירת חיסול של מדינת ישראל לתנועה האיסלאמית למען שרידותם הפוליטית. לעולם לא נסלח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר