רכוש הושחת

קיצונים מאיימים על חייו של 'פרויקטור' מירון

יועצו של צבי טסלר סיפר על איומים שמקבל פרויקטור מירון לקראת ההילולה, ועל האבטחה המלווה אותו. הוא תיאר את ההשחתה בהר בסוף השבוע: "חוטים נחתכו, נזקים משמעותיים" (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פרויקטור מירון, סמוך לציון הרשב"י (צילום: David Cohen/Flash90)

פחות משבוע להילולה בהר מירון, בל"ג בעומר, שנה אחרי האסון הכבד: ניצב בדימוס, אריס יקואל, המשמש יועץ לפרויקטור מירון צבי טסלר, סיפר היום כי ישנם איומים על חייו של הפרויקטור, מצד גורמים קיצוניים, ושהוא מאובטח.

לדבריו, ישנו חשש מ"גורמים שמנסים להפריע לקיום האירוע בצורה שקטה ורגועה". בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM אמר כי אינו "יכול לשים אצבע, אבל גורמים קיצוניים משחיתים רכוש כבר בשלב הזה".

ביום שישי, שעות לפני כניסת השבת, הושחת ציוד רב, ככל הנראה בידי גורמים קיצוניים, המתנגדים להתערבות הממשלתית הגדולה, השנה, הנעשה בהר. בתיעודים מההשחתות, שפורסמו ברשתות החברתיות והפכו לויראלים, נראים רמקולים מנותצים, מסכים שבורים על הרצפה וכדומה.

"מגיעים בבוקר ורואים חוטי חשמל שנחתכו, נזקים די משמעותיים", תיאר יקואל ל103FM. לדבריו, ממחר יצבו בהר כוחות משטרה גדולים בהר. החשש הוא מגורמים שלא ירצו לציית להוראות וינסו להגיע בכל דרך, באמצעות ההרים".

יקואל אופטימי. "בעזרת השם יראה יפה וטוב", הוא אומר בראיון, על ההילולה בסוף השבוע. "הרבה מאוד אנשים עשו הרבה מאוד מאמצים כדי לקיים את ההילולה גם בבטיחות וגם בשמחה".

השנה יתאפשר רק ל-16 אלף איש להיות בהר במהלך ההילולה בכל רגע נתון. מכירת הכרטיסים נפתחה לפני כשבוע, ואזלה בתוך זמן קצר. הכניסה להר תתאפשר רק באמצעות כרטיסים, המחולקים לשעות נפרדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר