"נחושים להמשיך"

לפיד עוקץ את סילמן: "הקואליציה עובדת טוב יותר" • צפו

כמדי יום שני, שר החוץ מסר הצהרה לתקשורת והסביר, כי למרות כל ההצהרות, מושב הקיץ נפתח טוב והממשלה עובדת מצוין; "נחושים להמשיך את המגמה החיובית" • צפו (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
השר יאיר לפיד בהצהרה היום (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת יש עתיד בכנסת, ודיבר על יציבות הממשלה, תוך שהוא משגר עקיצה לעידית סילמן.

בפתח דבריו אמר לפיד: "יום שני שעבר העיתונאים באו לכנסת ליום שידורים מיוחד כי האופוזיציה הבטיחה להם שהממשלה תיפול. זה נגמר בזה שהקואליציה ניצחה הצבעה אחרי הצבעה. התברר שסתם מכרו להם אגדות. ביום רביעי שעבר, העיתונאים שוב באו לכנסת ליום שידורים מיוחד, כי האופוזיציה הבטיחה להם שיעלה חוק פיזור הכנסת ויש להם עריקים, ויש להם רוב, והולכת להיות דרמה גדולה".

"זה נגמר", אמר לפיד בעליצות, "בזה שהחוק לפיזור הכנסת אפילו לא עלה להצבעה. אין עריקים, אין רוב, אין דרמה. מתישהו כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים. סתם מנסה להכניס את המדינה לכאוס. אני לא טוען לרגע שאין לממשלה בעיות, אבל היא עובדת, ועובדת מצויין. והיא תמשיך לעבוד ולעשות דברים טובים למען מדינת ישראל כל עוד המפלגות המרכיבות את הקואליציה ינהגו באחריות".

עוד הוסיף לפיד: "זה תלוי רק בנו. זה לא תלוי במה שנתניהו אומר בלייב פייסבוק, ולא במה שבן גביר צורח מול המצלמות. זה תלוי ביכולת של מפלגות הקואליציה להבין שניהול מדינה זה עסק רציני. צריך לעבוד ביחד, להגיע לפשרות חכמות. אנחנו בתקופה בטחונית מתוחה. צה"ל, השב"כ והמשטרה מתוחים עד הקצה. תפקידה של המערכת הפוליטית הוא לתת למערכת הבטחון שקט, יציבות וגיבוי מלא. זה מה שהם יקבלו מאתנו: שקט, יציבות וגיבוי מלא".

בסיום ההצהרה אמר לפיד: "ראשי המפלגות ישבו אתמול ודיברו. מושב הקיץ התחיל מצויין, הקואליציה מנוהלת טוב יותר, אנחנו נחושים להמשיך את המגמה החיובית. יהיו כמובן נפילות, יהיו הצבעות שנפסיד, נתמודד עם זה. התחלנו לעבוד על התקציב. אחרי שהתקציב הבא יעבור, כל אזרח בישראל יגלה שרמת החיים שלו עלתה. יוקר המחיה יירד, רמת החיים תעלה. זה תהליך, זה לא קורה ביום, אבל זה קורה עכשיו".

לאחר ההצהרה, נשאל לפיד על ידי העיתונאים, לגבי ההישענות על הרשימה המשותפת ואמר: "המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה, היא גם לא רוצה, אבל ננהל איתה שיתוף פעולה פרלמנטרי"

לגבי הפגישות עם אבו מאזן וההתקפה של שר האוצר ליברמן נגד גנץ, אמר לפיד: "גנץ עשה נכון כאשר הוא נפגש עם אבו מאזן"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר