לקראת הילולת הרשב"י

סקר: רוב החרדים תומכים בשיחות פרוש - כהנא

מסקר שנערך בתוך המגזר החרדי עולה כי 59% סבורים שח"כ מאיר פרוש נוהג נכון בכך שנפגש עם מתן כהנא כדי לקדם סיוע לעולים להר מירון ביום ל"ג בעומר • הסקר המלא (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
פרוש וכהנא במירון (צילום: ללא קרדיט)

בחודש האחרון סערה הפוליטיקה החרדית סביב פגישות ח"כ מאיר פרוש עם השר לשעבר מתן כהנא בכל הקשור להכנות להילולת הרשב"י בהר מירון. בסיעות החרדיות תקפו את פרוש אך מסקר שנערך על ידי מכון 'נתוני אמת' בהשתתפות כ-2,000 משתתפים עולה כי רוב הציבור החרדי סבור כי פרוש נהג נכון.

מהסקר עולה כי 57% חושבים שהנציגים החרדיים צריכים לשתף פעולה עם מתן כהנא כדי לדאוג לחוגגים בהילולא. 59% מסכימים עם ח"כ מאיר פרוש שנפגש עם כהנא לצורך כך. 35% מתנגדים לשיתוף פעולה של הנציגים החרדיים, ו-37% אינם מסכימים עם ח"כ מאיר פרוש.

שאלה נוספת בסקר עסקה בנושא הכרטיסים להשתתפות בהילולה בל"ג בעומר. מהסקר עולה. מבין אלו שעלו בקביעות או לעיתים קרובות - 22% השיגו כרטיס, 11% מתכננים לנסות, 11% נוספים יסעו בלי כרטיס ו-4% ענו ש"יסתדרו עם עסקנים".

מבין אלו שעלו לעיתים רחוקות או לעולם לא – רק 6% השיגו כרטיס, עוד 4% מתכננים לנסות להשיג כרטיס ורק 2% יסעו בלי כרטיס. 25% מבן אלו שעלו בקביעות לא יסעו, ועוד 28% מאלו שלא נסעו. לא ניסו להשיג ללא פירוט סיבה – 60% מאלו לשא נסעו ו-26% מאלו שנסעו בקביעות או לעיתים קרובות.

שאלה נוספת עסקה בוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון. מהסקר עולה כי 40% מסכימים עם העמדה שהממשלה פעלה נכון בהקמת ועדת חקירה. 34% מסכימים שטוב שקמה הוועדה, חבל שעל ידי הממשלה הזו. 12% חושבים שהציבור החרדי היה צריך להקים ועדת חקירה פנים חרדית. 9% אינם יודעים ורק 4% חושבים שלא נכון היה להקים ועדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר