ניסיון הפיגוע

הלוחם משחזר: "ברגע שזיהיתי את המחבל פתחתי באש"

שעות אחרי ניסיון הפיגוע בשומרון, הלוחם שנטרל ברגע האחרון את המחבל שאחז סכין בידיו, והתקרב אל החיילים במטרה לדקור אותם - משחזר את רגעי החיסול • צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הלוחם שנטרל את המחבל משחזר (צילום: דובר צה"ל)

סמל-ראשון במילואים ר׳ (שמו המלא אסור בפרסום), הלוחם מגדס״ר 7810, שסיכל את ניסיון הפיגוע הבוקר (שלישי) באזור השומרון, תיאר היום את רגעי נטרול המחבל.

״הבוקר סביב השעה 07:30 מחבל ניסה לבצע פיגוע דקירה על כוחותינו", סיפר הלוחם, כשגבו מוסתר מן המצלמה. "ברגע שזיהיתי את המחבל, פתחתי לעברו באש על מנת לנטרל אותו ולהסיר את הסכנה".

לדבריו, "אנחנו שמחים שהאירוע הזה נגמר בלי פגיעה של אזרחים ובלי פגיעה של כוחותינו. נמשיך להגן על האזרחים פה בגזרה כמיטב יכולתנו״.

כזכור, מחבל רצה הבוקר לבצע פיגוע דקירה בסמוך ל'כיכר השומרון', ונוטרל מירי של שני לוחמי צה"ל. בתיעוד מרגעי החיסול ניתן לראות את המחבל ממתין סמוך לחיילים החושדים בו כשלפתע שולף סכין ורץ לעברם. החיילים הגיבו בירי מהיר וניטרלו את המחבל.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הודה למח"ט שומרון, אל"מ רועי צוויג, על הפעילות המהירה והנחושה של החיילים שמנעו פיגוע גדול.

דגן תקף את הממשלה: "עם ישראל כולו מחזק את חיילי צה"ל, משטרת ישראל וכוחות הבטחון שמונעים יום אחר יום פיגועים רצחניים בשומרון ובכל הארץ, ובאותה מידה צריך להגיד את הדברים בצורה ברורה אל מול הממשלה הזו, המאבדת את ההרתעה שוב ושוב - אנחנו מתעוררים לבוקר נוסף שבו המחבלים של הרשות הפלסטינית, פועלים ללא חשש במטרה לרצוח ישראלים לאור יום.

"ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה. הדבר הזה כבר ברור לכולם. הרשות הפלסטינית היא המממנת המסיתה והמשלחת לפיגועים הללו. עד שהדרג המדיני לא יורה לכוחות הבטחון לפעול בתוך הכפרים. לעצור את בכירי הרשות הפלסטינית שמשלחים את הטרור הזה, אנחנו נתעורר לעוד בקרים רבים כאלו. הממשלה חייבת להתעשת ולהחליף דיסקט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר