מהומה בכנסת

טיבי לקארה: "אתה לא שווה אפילו את הנעל שלי, תתחפף"

מתקפה על עופר כסיף, בעת שתיאר את העימות שלו עם שוטרים בסוף השבוע • אביר קארה צרח: "שונא ישראל", וטיבי השיב לו: "תתחפף" • כץ לעג: "הוא בכלל ליטף אותו" (כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חלק מהדיון בוועדה, היום (צילום: ערוץ כנסת)

מהומה פרצה היום (שלישי) בוועדת הכספים של הכנסת, במהלך דבריו של עופר כסיף, חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, שתועד ברשתות החברתיות מתעמת עם שוטרים. בניגוד לרבים בציבור, סבור כסיף כי לא מדובר ב"הכאת" שוטר.

במהלך דבריו של כסיף, תקף אותו חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה'. "אתה עוכר ישראל! צריך להעיף אותך מכאן! שונא ישראל לא צריך להיות בכנסת!" אמר קארה.

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד פתח גם הוא במתקפה על כסיף: "במקום לגבות את השוטרים אתה מכה שוטר?! תתבייש!" גם אלכס קושניר, שניהל את הועידה אמר כי הוא "מגבה את ההדחה של כסיף".

כסיף מצדו כפר בהאשמות. "השוטר שם יד על האקדח ואיים עלי", תיאר את תחילת האירוע. בשלב הזה פרץ קארה ואמר: "אנחנו פראיירים שאנחנו נותנים לכם להיות כאן, צריך להעיף אתכם". אחמד טיבי השיב לו: "אתה לא שווה את הנעל שלי! תתחפף!"

כסיף הוסיף וטען כי מה שקרה הוא ש"שוטר דחף את היד שלו לפנים שלי - לא תקפתי שוטר". בתגובה הגיב חבר הכנסת שלמה קרעי בציניות: "איך אמר נדב אלימלך - 'היד של כסיף פגשה את הראש של השוטר'". גם אופיר כץ לעג לכסיף: "הוא בכלל ליטף אותו".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר