פלסטיני הפר את הסדר ונמלט באמבולנס

משטרת ישראל השלימה חקירת חשוד בהפרת סדר אלימה ובתקיפת שוטרים שלאחריה נמלט באמצעות רכב של "הסהר האדום". כתב אישום צפוי נגדו כבר בימים הקרובים (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימה את פעולת חקירתו של חשוד (39) תושב בית חנינא שנעצר בעקבות מעורבותו בהפרות הסדר האלימות שאירעו ביום רביעי האחרון בצפון העיר. היום (שני) הוגשה נגדו בבית המשפט הצהרת תובע על הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום ומעצרו הוארך.

מחקירת המקרה החמור עולה כי בתאריך 11.5 בשעות הערב, ארעה הפרת סדר אלימה בציר בית חנינא במהלכה כוח משטרה ביצע את מעצרו של חשוד שהתפרע במקום. בעקבות המעצר, הגיע חשוד נוסף וריסס בגז פלפל את השוטרים בעת פעילותם. שוטרים נוספים שנכחו שם והבחינו במעשיו, החלו רודפים אחריו במטרה לעצור אותו.

במהלך מנוסתו נכנס החשוד אל תוך אמבולנס של "הסהר האדום" שעמד במקום וזאת תוך שמתעמת עם השוטרים שדלקו אחריו. תוך כדי כך, הותקפו השוטרים גם בידי מספר מהסובבים והחשוד עצמו שהתיז לעברם גז פלפל ואז הצליח להימלט עם האמבולנס תוך סיכון השוטרים, הולכי רגל שהיו בקרבת מקום וחובש ששהה באותה העת בחלקו האחורי של האמבולנס וכתוצאה מהמעשה הועף מהאמבולנס ונחבל.

פעילות חקירה שערכה ימ"ר ירושלים, הובילה למעצרו של החשוד והוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת תוך שכאמור, היום הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות תוך שמעצרו הוארך וכתב האישום צפוי להיות מוגש כבר בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר