פוענח ממכתב עבר

הוגשה הצהרת תובע נגד החשודה בשליחת מכתב איומים לראש הממשלה בנט

משטרת ישראל הגישה היום הצהרת תובע, כנגד תושבת אשקלון בת 65, לאחר שעל פי החקירה התברר, כי היא זו ששלחה מכתבי איומים לרה"מ - בצירוף כדור רובה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילנה ספורטה חניה (צילומסך)

ביחידה יאחב"ל בלהב 433, בשיתוף שב"כ ובליווי פרקליטות מחוז מרכז, התנהלה בשבועיים האחרונים חקירה, נגד מי ששלח מכתב איומים עם כדור רובה, שהופנה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו.

במהלך החקירה עלה חשד כלפי תושבת אשקלון אילנה ספורטה חניה, בת 65, כמי שעומדת מאחורי שליחת מכתבי הסחיטה. החשודה נעצרה לפני כעשרה ימים ומעצרה הוארך מעת לעת.

אחד ממכתבי האיומים

עם התקדמות החקירה התחזקו החשדות לביצוע עבירות הסחיטה, כאמור, והחזקה ונשיאה של אמצעי לחימה. החשודה, כך על פי הפרסום ב'ווינט', שלחה בעבר מכתב איומים ליועמ"ש לשעבר מנדלבליט, והחוקרים הצליבו את המכתבים - והם נמצאו דומים, מה שהוביל לקשור את החשודה למקרה.

ראש צוות החקירה רפ"ק ליאור רייס מיאחב"ל, היום - על הצהרת תובע (דוברות המשטרה)

"מתוך חומר החקירה התברר כי החשודה במהלך אפריל השנה, בשתי הזדמנויות שונות, שלחה את המכתבים הללו בצירוף הכדורים והם מוענו לבני משפחתו של רה"מ", נמסר מהמשטרה.

היום (רביעי), עם השלמת החקירה, הוגשה הצהרת תובע לביהמ"ש בדבר כוונת פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) להגיש, נגד החשודה, כתב אישום. במעמד הגשת הצהרת התובע, נעתר ביהמ"ש לבקשת המשטרה להסיר את צא"פ הקיים בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר