הותר לפרסום

הקבלן החשוד בפרשה בדרום: עודד שריקי

הקבלן המפורסם מנתיבות נחקר שלשום, אך לא נעצר • עורך דינו טוען: "לא נפל במעשיו רבב. שחרורו מדבר בעד עצמו" • במרכז הפרשה: סחיטת דיירים במיזמי נדל"ן בדרום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הקבלן עודד שריקי (צילום מסך: מתוך שידורי 'קשת 12' )

הותר לפרסום: עודד שריקי הוא הקבלן המוכר שנחקר שלשום במסגרת הפרשה שכוללת חשדות לביצוע עבירות חמורות. הפרטים הותרו לפרסום 48 שעות לאחר ששריקי נלקח לחקירת משטרה, בסיומה שוחרר לביתו. שריקי מוכר לציבור הרחב משלל סיבות, בהן העובדה כי חתנים וכלות רבים מגיעים לביתו המפואר למען צילומי חתונה.

החקירה המדוברת, שאותה מובילה היחידה הכלכלית בלהב 433 (יאל"כ), הפכה לגלויה בשבוע שעבר עם מעצרם של 21 חשודים בביצוע עבירות פליליות, ובהן שימוש בחשבוניות מזויפות בהיקף כולל של כחצי מיליארד שקלים. על פי החשד, הכסף שימש ארגוני פשיעה למימון פעילות פלילית ענפה.

החשוד המרכזי בפרשה חשוד שסחט באיומים עשרות דיירים במיזמי נדל"ן בדרום, וכן שהוא קשור לארגוני פשיעה. במסגרת הפרשה עוכבו לחקירה כמה בעלי חברות בנייה, כוח אדם וחברה להשכרת רכב, שחשודים בקבלת חשבוניות חשודות כמזויפות או את תמורתן. בנוסף נעצרו גם עבריינים מוכרים. לחשודים מיוחסות עבירות של סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ושימוש כוזב במסמכי תאגיד.

"קל מאוד לפגוע בשמו הטוב של אדם באמצעות כותרות כי הוא 'נעצר לחקירה', גם אם אין מאחוריהן שום תוכן אמיתי", מסר עורך דינו של עודד שריקי, אבי חימי, ל'חדשות 12'. "נעמיד דברים על דיוקם: אמנם מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, נחקר בפרשה, אבל לאחר שמסר גרסתו כי לא נפל במעשיו רבב, מרשי לא נעצר ושוחרר לדרכו. נדמה לי ששחרורו מדבר בעד עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר