קרב מצולם | צפו

נתניהו: "בנט, תן קצת לחיילים"; בנט: "הוא בהיסטריה"

ראש האופוזיציה נתניהו, מגיב בשעה זו, על חזרתה של ח"כ זועבי לקואליציית בנט-לפיד ואמר: "לקחו סכומי עתק מהכסף של משלמי המסים ושילמו לשונאי ישראל - במקום לחיילים" (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א באייר תשפ"ב | 22.05.22
נתניהו, היום (צילום: דוברות)

המשבר הקואליציוני: אחרי הודעתה של חברת הכנסת ג'ידא רינוואי זועבי ממרצ על פרישה מהקואליציה, הודיעה חברת הכנסת בפגישה היום (ראשון) בינה לבין שר החוץ לפיד ולראש עיריית נצרת, כי היא חוזרת בה מהודעת הפרישה.

ראש הממשלה לשעבר, הגיב בהודעה מצולמת ואמר: "זה לא מפתיע אותי, כי בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם".

"הם", הסביר נתניהו, "כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף".

"למה אין לממשלה הזו כסף?", הוסיף נתניהו: "להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכל תוספת של 50 מיליון שקל. זה הבית של בנט ברעננה, זה הסכום, כלום. לזה אין להם כסף, פתאום לזה הם צריכים את הליכוד. אז שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה".

"שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תיתן 100% ללוחמים שלנו".

יצוין, כי ביציאתה מהפגישה עם שר החוץ לפיד סירבה ח"כ להתייחס לעובדה שהפרה את דבריה בשבוע שעבר לפיהם תפרוש מהקואליציה. זועבי הסתפקה ב"תודה רבה" לכתבים ונסעה.

במפלגת ימינה הגיבו להודעה המצולמת של נתניהו ואמרו: "הסיבה שביבי צווח בהיסטריה בסרטון היא כדי לחפות על שקריו. גובה הצעקות כעומק השקרים. הוא יודע את האמת: מה שנדון עם זועבי, הוא פתיחת חסמים על תקציבים קיימים מתוך תוכנית החומש שאושרה מזמן בממשלה במסגרת התקציב הקיים".

התגובה של בנט

"בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה ועוד. כך היה בממשלה הקודמת וכך בממשלה הנוכחית וכך ראוי. הברית האמיתית היא של בן גביר, ביבי וטיבי שממשיכים לשתף פעולה להפלת חוק ממדים ללימודים".

התגובה של נתניהו

בתגובה לתגובה של בנט, העלה נתניהו עוד תגובה מצולמת ופרץ בצחוק, "בנט שוב משקר, הוא אומר לא נתנו כספים חדשים, אז בבקשה תועילו מחר לתת לחיילים שלנו 100 אחוזים, זה סך הכל עוד חמישים מיליון שקלים - מה שבנט לקח לשיפוץ הבית שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר