בתום 'השבעה'

רעייתו של נעם רז: "הגעגוע אליך גדול" • צפו

בחלקה המשטרתית בהר הרצל, נערך היום - בתום השבעה, אזכרה לקצין נעם רז הי"ד • רעייתו הספידה אותו בקול בוכים: "גדולי צדיקים במיתתם יותר מבחייהם" • תיעוד נרחב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רעייתו של נעם רז הי"ד (צילום: דוברות המשטרה)

במלאות ימי השבעה לפטירתו של לוחם הימ"מ, רס"ב נעם רז ז"ל, הלוחם שנהרג במהלך קרב עם מחבלים חמושים שביצעו ירי לעבר כוחותינו בפעילות מבצעית בכפר בורקין שבנפת ג'נין, עלו היום (ראשון) בני המשפחה, חברים וקרובים לחלקה המשטרתית בהר הרצל בירושלים.

הטקס נערך במעמד מפקד הימ"מ, תת-ניצב ח', מפקדי ולוחמי הימ"מ ומשמר הגבול. יחד כמובן עם בני המשפחה הרעייה אפרת והילדים בארי, איתם, בניה, שגב, נווה והללי, ההורים ישעיהו ואסתר, האחים אריה, קותי ולאה, בני משפחה נוספים, חברים ואורחים נוספים.

האם מספידה

רעייתו אפרת הספידה: "רק עשרה ימים עבורו מאז שהלכת מכאן. תראה מה חוללת בעולם. אלפי אנשים התבשמו מאורך והגיעו במהלך השבעה לביתך - צמאים לשמוע עליך עוד ולהמשיך את דרכך".

"אני מבינה שלכל אחד יש נעם קטן בלב, אנשים לקחו על עצמם קבלות, כמו לשמוע שיעור במהלך קיפול כביסה, להיות יותר רגוע, להיות פשוט ולהיות מחובר להשם יתברך".

הגיס מספיד

"אתה נגעת בכולנו, גרמת לנו להיות טובים יותר, במותך הוספת חיים, כבר יש חיים חדשים בהשראתך, בתוך השבעה התבשרנו על שלוש משפחות שקראו לבנם הנולד על שמך, משפחות שכלל לא הכרנו קודם. תראה אותך, צדיקים במותם קרויים חיים, גרמת אחדות לעם שלם".

האחיינית מספידה

"איחדת את המשפחה ואת כל הקהילה שלנו. משהו חדש נולד בנו, אנחנו עומדים ומשתאים ממה שקרה לאחר שהלכת. אנחנו מבטיחים לך לשמור את המורשת שלך. נשתדל לשמור על השמחה שהייתה בך כל הזמן. הגעגוע אליך גדול גדול, תתפלל עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר