עימות חריף

משה ליאון לעופר ברקוביץ: "אתה אפס מאופס"

במהלך ישיבה חגיגית של עיריית ירושלים לציון יום ירושלים, פרץ עימות חריף בין ראש העיר משה ליאון, לחבר מועצת העיר ומי שהתמודד מולו ב-2018, עופר ברקוביץ • צפו (אקטואליה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ליאון וברקוביץ; ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך ישיבה חגיגית של עיריית ירושלים שנערכה הערב (שלישי) לציון יום ירושלים, פרץ עימות חריף בין ראש העיר משה ליאון, לחבר מועצת העיר ומי שהתמודד מולו ב-2018, עופר ברקוביץ.

העימות פרץ לאחר שבמהלך הישיבה ברקוביץ החל לתקוף את ליאון: "הצגת פה איזה מצג בתחילת הישיבה - 55 שנה לירושלים, אבל העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך בסכנה".

ליאון לא נותר חייב וקטע את דבריו של ברקוביץ כשהוא צועק לעברו: "מי אתה שתגיד לי כזה דבר? מי אתה? אפס מאופס, זה מה שאתה, אפס מאופס".

חלק מהעימות החריף (צילום: עיריית ירושלים)

הניסיון להשקיט את הרוחות, לא הועיל, והשניים הוסיפו להתעמת; ליאון המשיך ואמר לברקוביץ': "אתה בשום אופן לא תגיד לי כאלה דברים".

ברקוביץ השיב: "פעם זרקת לי את זה כשהתעצבנת, אבל ככה אתה בעצם מדבר, ככה אתה מדבר", ליאון לא נרתע והוסיף להטיח: "אתה אפס מאופס, אתה יכול גם לצלם את זה".

מנגד, ברקוביץ המשיך לתקוף: "ביום חגיגי למען ירושלים כשאנחנו נותנים לך ביקורת, זה הרמה שאתה מגיע אליה, בושה וחרפה של ראש העיר של ירושלים, הייתי מביא אותך לגן של הילדים שלי לעבור סדנת חינוך, תתבייש!".

גורמים ב'כיכר ספרא' אמרו ל'כיכר השבת' כי "זה היה מחזה מביש לראות במהלך ישיבה חגיגית לציון 55 שנה לירושלים, בזמן שהובאו שורת בשורות והישגים דרמטיים לתושבי עיר, בחר עופר ברקוביץ' מהאופוזיציה להשתלח בצורה מבזה ומשפילה נגד חברי הנהלת העיר וראש העיר, לאחר מספר רב של פעמים בהן הוא הפסיק את הדיונים ובחר להפוך את הישיבה החגיגית למאבק פוליטי נמוך, ראש העיר הביע את עמדתו לגביו".

יו"ר התעוררות ויו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ מסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "הגענו מוכנים לישיבת מועצה חגיגית לכבוד יום ירושלים. העלינו נושאים רציניים לעתיד העיר ירושלים: צביון השכונות, שמירה על בתי הספר הממלכתיים, חיזוק אנשי המילואים ומתן הטבה לגור בירושלים, עצירת עליית הארנונה הצפויה כדי להפסיק את העול רק על משלמי מיסים וכדי להתמודד עם יוקר המחיה, יצירת מערך תומך לרכבת הקלה באמצעות מיניבוסים בתוך השכונות, טיפול בפנסיה של עובדת שנשכחה והופקרה.

"ומנגד ראש העירייה איבד עשתונות, קילל, קם באמצע הדיון, לא נותן תשובות ולא מתייחס לנושאים החשובים. ככה לא אמור להיראות המנהיג של בירת ישראל. זוהי לא הרמה הדרושה. נמשיך להציב אלטרנטיבה ולפעול להבטחת עתיד ציוני סובלני ויצרני בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר