ההתנהלות בפרעות הקפיטול

דיווח: דונלד טראמפ רצה לתלות את סגנו מייק פנס

על פי דיווחים בכלי תקשורת אמריקניים, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ קרא לתלות את מי שהיה סגנו מייק פנס, זאת אחרי שטראמפ טען ש"אין לו אומץ" מול פורעי הקפיטול (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
פנס וטראמפ בימים טובים יותר (צילום: Shutterstock)

חקירת אירועי הקפיטול: ב'ניו יורק טיימס' דיווחו היום (חמישי) כי במהלך חקירת אירועי הקפיטול, העידו בכירים לשעבר בבית הלבן בזמן כהונת הנשיא טראמפ.

מארק מדוז, מי שהיה ראש הלשכה של טראמפ העיד בפני הוועדה כי החלו קריאות מצד טראמפ ואחרים בזמן פרעות הקפיטול לתלות את מייק פנס - מי ששימש כסגנו של טראמפ.

הוועדה בבית הנבחרים בפניה העיד מדוז סירבה להתייחס האם אכן כך העיד מדוז, ומצדו של טראמפ אמרו כי "החקירה הזו היא רק המשך מסע ההכפשות של המפלגה הדמוקרטית".

המתיחות בין טראמפ לפנס החלה לאחר סיום ההצבעה בבחירות לנישואת ארה"ב בהן הפסיד הנשיא לשעבר טראמפ. טראמפ דרש מפנס לחרוג מסמכותו החוקתית לפסול את הניצחון של ג'ו ביידן בבחירות 2020. למרות הקריאות בכמה פורומים ציבוריים - סירב פנס לתמוך בבקשת טראמפ.

לאחר סירובו של פנס לבצע את רצונו של דונלד טראמפ, צייץ טראמפ בטוויטר כי "למייק פנס לא היה את האומץ לעשות את מה שהיה צריך לעשות כדי להגן על ארצנו ועל החוקה שלנו, לתת למדינות הזדמנות לאשר מערכת מתוקנת של עובדות, לא את אלו המרמות או לא מדויקות שהתבקשו לאשר בעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר