הפתעה בתחנה

עובד ניקיון מצא ארנק בתחנה ובו מיליון שקלים בצ'ק

עובד הניקיון בתחנת הרכבת ירושלים איתר מיליון שקלים בהמחאה בנקאית, אנשי הרכבת שמרו במהלך סוף השבוע על האבידה - והבוקר היא הוחזרה אל הבנק • כל הפרטים (אנשים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הצ'ק שנמצא בתחנת הרכבת (צילום: רכבת ישראל)

עובד ניקיון, שהיה במשמרת שגרתית בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים, איתר ביום חמישי האחרון ארנק בתחנה, והביא אותו למנהל המשמרת חיים אללוף. לאחר שווידא שלא מדובר בחפץ חשוד, פתח אללוף את הארנק כדי לבדוק פרטים מזהים ולהחזירו לנוסע, והופתע צוות התחנה לגלות בארנק מיליון שקלים בהמחאה בנקאית, השווה ערך למזומן.

במהלך סוף השבוע, נשמר הצ'ק בכספת התחנה, והבוקר (ראשון), הגיע נציג הבנק לאסוף את האבידה היקרה.

"מיד כשהבנתי את שווי ערך האבידה חשתי הזדהות עצומה עם הנוסע שבוודאי נכנס למצוקה גדולה", מספר חיים אללוף, מנהל המשמרת בתחנת ירושלים נבון, "אני עובד כבר שנים רבות ברכבת, קודם כפקח ואח"כ כמנהל משמרת בתחנה, ויצא לי להחזיר עשרות רבות של אבידות, אבל אבידה יקרה עדיין לא זכיתי להשיב. אני גאה בצוות התחנה ובעובד הניקיון על היושרה והמחוייבות לנוסע".

החזרת הצ'ק לבעליו (צילום: רכבת ישראל)

ברכבת ישראל מסרו: "אללוף ניסה לאתר את בעל האבידה בשלל דרכים, וכשזה לא צלח יצר מיידית קשר עם מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, איציק שיטרית, אשר לאחר התייעצות גם מחלקת הכספים ברכבת ישראל, פנה לבנק ממנו הונפקה ההמחאה, על מנת לוודא שהכסף מוחזר באופן בטוח לבעליו החוקיים.

"ברכבת ישראל מזכירים כי בכל מקרה של איבוד דבר מה ברכבת יש ליצור קשר עם צוותי התחנה או הרכבת, או עם מחלקת האבידות במספר *5770, וצוותי הרכבת יעשו כל מה שניתן על מנת לאתר את האבידה ולהשיבה לבעליה בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר