בזיזה בתחפושת

בזמן התפילה: גנבים 'חרדים' רוקנו את הבית

לבושים בבגדי שבת - חולצות לבנות ומכנסיים שחורים (אבל עם סמארטפונים בידיים), פרצו כמה פושעים לתוך דירת משפחה חרדית בזמן שבני הבית התפללו בבית הכנסת (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אחד הגנבים בפעולה (צילום: מצלמת אבטחה)

המשטרה חוקרת לאחר שבית משפחה חרדית בעיר מיאמי נפרץ ותכולתו רוקנה אמש (שבת), בזמן התפילה, בידי גנבים המחופשים לחרדים.

על פי דיווח באתר החדשות המקומי WLPG Miami, הגניבה התרחשה בשעות אחר הצהריים של שבת, בזמן שכל בני הבית יצאו ממנו אל בית הכנסת - שם שהו עד מוצאי שבת.

במיאמי ישנה קהילה יהודית גדולה, כאשר חלק ניכר ממנה מורכב מיהודים אורתודוקסים. ניכר כי הגנבים עשו עבודת מחקר, וידעו כי בשעה זו ביום זה נפקדים בני הבית וזוהי שעת כושר לבזוז אותו. ליתר ביטחון הגיעו הגנבים מחופשים כחרדים על מנת שלא לעורר חשד מיותר.

לבושים בבגדי שבת - חולצות לבנות ומכנסיים שחורים (אבל עם סמארטפונים בידיים), פרצו הפושעים לתוך דירת המשפחה. בנוסף, עטו מסכות - כנראה לא מטעמי ריחוק חברתי אלא כדי למנוע את זיהויים. עם זאת, מצלמת אבטחה המותקנת בבית קלטה אותם.

רק אחרי השבת חזרו בני הבית, וגילו את השוד והשבר. הם חייגו למשטרה מיד. אחד הילדים סיפר: "עליתי למעלה לחדר ההורים, וזה נראה כאילו סופת טורנדו פגעה שם. הכול מפוזר על הרצפה והמיטות".

על פי המשטרה הגנבים יצאו מהבית עם שעונים בשווי 300,000 דולר, תכשיטים וכ-30 תיקים. את הסחורה העמיסו ברוב עזות לתוך מזוודות השייכות לקורבנות, ואז יצאו מהבית.

הפורצים טרם נלכדו עד כה, ומשטרת מיאמי מפצירה בכל מי שיש לו מידע על הפשע או שחושב שמזהה את הפושעים בתיעוד ליצור קשר עם התחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר