לראשונה מאז המלחמה

זלנסקי ביקר בחרקוב ופיטר את ראש שירותי הביטחון

"לא עמל מספיק על הגנת העיר", טען נשיא אוקראינה זלנסקי בתום ביקורו בחרקוב, ופיטר את ראש שירותי הביטחון • הנשיא נחשף מקרוב לזוועות, לראשונה מאז המלחמה, והגיב (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
זלנסקי בביקורו בחרקוב (צילום: לשכת נשיא אוקראינה)

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ביקר אתמול (ראשון) לראשונה מאז פריצת המלחמה, בעיר חרקוב שבמזרח אוקראינה, העיר שנחשבת לשנייה בגודלה במדינה, והופגזה קשות כבר בימיה הראשונים של המלחמה, בידי צבא רוסיה.

בתום הסיור, יחד עם אנשי צבא, הודיע זלנסקי כי הוא מפטר את ראש שירותי הביטחון בעיר, לאחר שלטענתו הלה "לא עמל מספיק על הגנת העיר".

במהלך ביקורו הודה זלנסקי לחיילים במקום על עבודתם "אתם מצילים את החיים שלכם עבור אוקראינה", אמר, וביקש מהם לשמור על עצמם.

(צילום: לשכת הנשיא)

לאחר הביקור אמר זלנסקי, בסרטון וידאו שפרסם, כי העיר ספגה נזק גדול מאוד מהרוסים. לדבריו, בנייני המגורים בחלקים בעיר "שחורים והרוסים", כתוצאה מהפגזות הארטילריה של רוסיה.

בתוך כך, כחלק מהמאמץ הרוסי לכבוש כמה שיותר שטחים באיזור המזרח של אוקראינה, אומר המטה הכללי באוקראינה כי העיר סיווירדונצק שבמחוז להונסק נמצאת תחת מתקפה רוסית קשה והצבא הרוסי עודה את דרכו לכיוון מרכז העיר. בעיר חיו עד לפני הפלישה 150 אלף תושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר