לא ברור מי ירה

עיתונאי צרפתי נהרג באוקראינה: "דורשים לחקור"

המלחמה באוקראינה נמשכת, ומוקדם יותר היום הודיע מושל איזור להונסק שבמזרח אוקראינה כי הוא עוצר את פינו האזרחים מהאיזור לאחר שכתב צרפתי נהרג מרסיסים (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: שירותי החירום באוקראינה)

פרדריק לקלרק-אימהוף, עיתונאי צרפתי שסיקר את המלחמה באוקראינה, נהרג מוקדם יותר היום (שני) במהלך נסיעה של שיירת פינוי מאיזור להונסק במזרח אוקראינה.

עדיין לא ברור מי הביא למותו של העיתונאי שנפגע מרסיסי הפגזות, אך מושל האיזור הודיע כי הוא עוצר את נסיעת הפינוי היומית מאיזור מזרח אוקראינה.

שרת החוץ הצרפתית שמבקרת ברגעים אלו באוקראינה אמרה במהלך מסיבת עיתונאים עם עמיתה האוקראיני כי "צרפת דורשת לבצע חקירה בהקדם האפשרי ובשקיפות מלאה על נסיבות הדרמה הזו".

כידוע, בתקופה האחרונה המתקפה הרוסית באיזור מזרח אוקראינה גברה, זאת תוך מטרה של נשיא רוסיה פוטין להצליח לכבוש כמה שיותר שטחים באיזור לאחר שנסג מאיזור קייב וצפון אוקראינה.

בעיריית מריופול אמרו מוקדם יותר היום כי ההערכה שנתנו בעבר על 22 אלף תושבים שנהרגו בשטח העיר בזמן הכיבוש הרוסי עשוי להיות גבוה הרבה יותר שכן עד עתה הספיקו באוקראינה לקבור 16 אלף בני אדם, זאת בנוסף לכ-6,000 נוספים שנקברו בזמן הכיבוש הרוסי בקברי אחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר