נציג חדש לגור

מסתמן: המחליף של יעקב ליצמן - יצחק גולדקנופף

יצחק גולדקנופף, מנכ"ל רשת הגנים והמעונות 'בית יעקב' ומזכיר ועדת הרבנים למען השבת - הוא מועמד האדמו"ר מגור לרשת את מקומו של ליצמן, כנציג הסיעה המרכזית (חסידים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק גולדקנופף (צילום: כיכר השבת)

יצחק גולדקנופף, בן ה-72, מנכ"ל רשת הגנים והמעונות 'בית יעקב' ומזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת - הוא מועמד האדמו"ר מגור לרשת את מקומו של ח"כ יעקב ליצמן, כנציג הסיעה המרכזית ברשימת 'יהדות התורה', כך נודע ל'כיכר השבת'.

ח"כ ליצמן, צפוי להגיש הבוקר את התפטרותו מהכנסת - במסגרת הסדר הטיעון עליו חתם, וזאת לקראת הדיון בבית המשפט, שצפוי לאשר את הסדר הטיעון.

ליצמן, כזכור, יודה - במסגרת הסדר הטיעון, בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר ואילו פרשת המעדנייה תיסגר. ליצמן יקבל עונש מאסר על תנאי וקנס כספי אך הפרקליטות לא תדרוש קלון ובתמורה ליצמן יתפטר מהכנסת.

כעת, לקראת התפטרותו הצפויה, בכירים בחסידות גור אומרים ל'כיכר השבת' כי על פי המסתמן, מי שיבחר כמחליפו של ליצמן - בבחירות הבאות, הוא יצחק גולדקנופף.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים האחרונים נכנס גולדקנופף למעונו של האדמו"ר מגור, ושם כפי הנראה נפלה ההחלטה.

יצחק גולדקנופף בריאיון ל'כיכר השבת'

בחודשים האחרונים בורסת השמות שצפויה להחליף את ליצמן רעשה וגעשה, שמות עלו וירדו - בהם: מוטי בבצ'יק, אליהו גפני ואחרים, אך בסופו של דבר, הפור כנראה נפל.

מועמד נוסף ששמו עלה לתפקיד היה חנוך זייברט, נציג החסידות בעיריית בני ברק ומזכ"ל אגודת ישראל, שנחשב למועמד מוביל אך הוא ביקש להישאר בבני ברק כדי להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר.

גם יצחק שפירא, מחותנו של האדמו"ר ושליחו לטיפול בעיר ערד ומשימות אחרות, שאף נפגש לאחרונה עם שר החוץ יאיר לפיד - היה אחד השמות הבולטים כמועמד לרשת את מקומו של ליצמן, אך בסופו של דבר כוחו של גולדקנופף גבר.

יודגש, כי ההחלטה על המחליף רלוונטית רק ברשימה הבאה לכנסת, שכן כעת, מי שאמור להיכנס לכנסת, עם התפטרותו של ליצמן, הוא חה"כ לשעבר יעקב טסלר, איש חסידות ויז'ניץ.

יחד עם זאת, לא מן הנמנע שגולדקנופף ייצג מעתה ואילך את חסידות גור בכל העניינים הפוליטיים, במקומו של ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר