תיעוד מיוחד

החברותא החסידית של שרון גל כינסה את הברנז'ה לשבע ברכות

במסעדת רג'ינה בתל אביב התכנסו פוליטיקאים ואנשי תקשורת לסעודת 'שבע ברכות' לעיתונאי שרון גל • את הערב ארגן החברותא החסידית של גל, שהלהיב את הקהל בדברי חסידות והלכה, והציע להרגיע קצת מ"התקוטטויות בטוויטר" • תיעוד (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חגיגת ה'שבע ברכות' (צילום: באדיבות המצלם)

אנשי תקשורת ישראלים בולטים לצד חברי כנסת מהליכוד התכנסו אמש לחגיגת 'שבע ברכות' לחברם העיתונאי שרון גל, שנישא כדת משה וישראל ביום שישי האחרון, במסעדת רג'ינה בתל אביב.

את ה'שבע ברכות' ארגן ידידו הקרוב של גל, שליח חב"ד בשכונת קטמון בירושלים הרב אור זיו, שהלהיב את המשתתפים בערב בדברי תורה והלכה לקראת חג השבועות.

בכל שבוע לומד הרב זיו עם גל חסידות. "לפני כמה חודשים, באחד מערבי הלימוד המשותפים שלנו דיברנו על החתונה הקרבה עם בחירת ליבו דניאל ושוחחנו בין היתר על עניינים הקשורים לחתונה וכמובן על שבע ברכות", מספר הרב זיו.

החברותא החסידית של גל 'מתוועד' עם הברנז'ה

"ככל שהתקדם הזמן ומועד החתונה, שרון ודניאל הבינו את המשמעות המדהימה של מלך ומלכה - חתן וכלה. לפני שבוע הצעתי לארגן סעודת שבע ברכות והזוג היקר נענו בחיוב ובשמחה".

עוד מספר הרב זיו: "בשבוע האחרון יצרתי קשר עם חבריו הטובים של שרון מעולם התקשורת והפוליטיקה והזמנתי אחד אחד להשתתף בשמחה הגדולה. התשובה של כולם הייתה מיידית 'ברור שמגיעים רק תגיד מתי'.

הרב זיו נושא דברים בפני המשתתפים

"אתמול חגגנו את האירוע מתוך שמחה הכי גדולה שיש. ישבנו והתוועדנו עד אחרי חצות, וסיימנו איך לא במצוות השבע ברכות".

באירוע השתתפו בין היתר: העיתונאים ואנשי התקשורת יעקב ברדוגו, נדב שטראוכלר, יותם זמרי, ינון מגל, אבישי בן חיים, לצד חברי הכנסת יואב קיש, דוד ביטן ואמיר אוחנה מ'הליכוד'. כמו כן השתתף עו"ד ציון אמיר ואיתמר פליישמן.

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר