לא בפעם הראשונה

לידה ללא רישיון: המיילד נתפס ומעצרו הוארך

משטרת ישראל עצרה רופא שהפעיל חדר לידה ללא רישיון, לאחר שהיולדת הובהלה לבית החולים בשל סיבוך בלידה. נגד הרופא כבר תלויים שני כתבי אישום (חדשות בריאות)

מרפאתו של הד"ר (צילום: דוברות המשטרה)

רופא מיילד מחבצלת השרון נעצר אתמול (רביעי) כשהוא חשוד בעיסוק ברפואת נשים - למרות שרישיונו נשלל. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו עד ליום ראשון.

המקרה נחשף בעקבות דיווח של מרכז רפואי בשרון על יולדת עם סיבוך בלידה שהגיעה לבית החולים לאחר לידה כושלת, שהחלה בסיועו של רופא נשים. חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז פתחו מיד בחקירה, כשהחוקרים חשדו שמדובר בד"ר אילן הלוי שכבר נתפס בעבר בעבירות דומות, מרפאתו נסגרה בצו מנהלי, ורישיונו נתלה.

החוקרים אספו ראיות כנגד הרופא, מתוך כוונה לצרף אותם לכתב האישום. יצוין כי בכתב אישום שהוגש כנגד הרופא לפני כשנה, נטען כי הוא קיבל נשים ללידה טבעית למרות שעל פי כללי הרפואה הן לא היו מתאימות ללידה טבעית. כך למשל ב-2018 ביצע הלוי הליך של לידה טבעית באשה שכבר עברה שני ניתוחים קיסריים, כשלאחר הלידה התברר שבשל כך נוצר קרע ברחמה. גם במקרה שבו חל סיבוך בלידה הוא ביקש מהיולדת שלא להסגיר את שמו, ואף הפנה אותה לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה, ולא לבית החולים לניאדו הקרוב יותר בכדי שלא יקשרו אותה אליו.

בנוסף, נכתב בכתב האישום כי הרופא ביצע הפלה באישה שלא קיבלה אישור מהוועדה הממונה מטעם משרד הבריאות.

מצדו של הלוי נמסר כי הוא מכחיש את המיוחס לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר