סוף למונופול

מהפך: הגר"ג אדלשטיין הקים ועדת רבנים לכשרות הסלולר

לאחר שנים שעסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת שלטו שליטה בלעדית בשוק התקשורת החרדי, ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הכריע על הקמת ועדת רבנים חדשה 'ועד בני התורה' (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ג אדשלטיין (צילום: ללא קרדיט)

ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, הכריע והורה להקים ועדת רבנים חדשה שתעסוק בכשרות הטלפונים, גוף מתחרה ל'ועדת הרבנים' ששלטה במשך שנים בכל שוק התקשורת החרדי.

הקמת ועדת הרבנים החדשה לא התאפשרה במשך שנים, למרות ניסיונות שונים של בכירי 'דגל התורה' להקים ועדת רבנים עבור הציבור הליטאי, וזה בשל השליטה של עסקני 'ועדת הרבנים' שלא אפשרו ניוד מספרים גם בתוך הקומה הכשרה. כעת, רפורמת הסלולר של השר יועז הנדל מאפשרת את ניוד המספרים .

במעונו של הגר"ג אדלשטיין סיפרו ל'כיכר השבת' כי כבר בחודש אדר ראש הישיבה קיבל את ההחלטה להקים את הגוף הדש שנקרא בשם ''ועד בני התורה". לדבריהם: "הרבנים פעלו בשליחו הגר"ג בראש ובראשונה לנסות ולהגיע להסכמות מול ועדת הרבנים לעניני תקשורת בכדי לדאוג לציבור לתקשורת נקיה וכשרה תוך דאגה מלאה לכל צרכי הציבור, אך לאחר מאמצים רבים הגיעו הרבנים להבנה כי עדיין אין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל.

השר יועז הנדל באולפן 'כיכר'

"לאור זאת הוחלט על ידי ראש הישיבה להקים גוף הפועל שידאג לכל הציבור החרדי שומרי התורה והמצוות המעוניינים בתקשורת כשרה ונקייה".

בבית ראש הישיבה הוסיפו כי: "ביום בו תיכנס לתוקף גזירת השר הנדל הציבור כולו יפעל על פי גוף זה ויקבל תקשורת כשרה ומהודרת כפי הוראת גדולי ישראל שליט"א ותחת הנחייתם".

יצוין כי מדובר בגוף כשרות ראשון שהוקם בציבור החרדי מאז הקמת ועדת הרבנים לענייני תקשורת, אך בקרוב צפויים גורמים שונים להקים ועדות רבנים משלהם, כדוגמת ועדת רבנים לציבור הספרדי חרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר