המאבק באיראן

בנט פגש את מנכ"ל הסוכנות לאנרגיה אטומית

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, ד"ר רפאל גרוסי, במסגרת ביקור בזק שערך בישראל. השניים שוחחו על הגרעין האיראני (ארץ)

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש הבוקר (שישי), עם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), ד"ר רפאל גרוסי, אשר הגיע אמש לישראל וממריא כעת בחזרה לוינה.

בפגישתם, הדגיש ראש הממשלה את עומק הסכנה של המשך ההתקדמות האיראנית בהשגת נשק גרעיני, תוך הטעיית הקהילה הבינלאומית ע"י שימוש במידע כוזב ושקרים.

ראש הממשלה הדגיש את הצורך הדחוף שבהתגייסות הקהילה הבינלאומית לפעולה נגד איראן, בכל האמצעים, על מנת למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני.

עוד הדגיש רה"מ את תמיכת ישראל בכך שסבא"א תממש את המנדט שלה מול איראן באופן מקצועי, בלתי תלוי ועצמאי, ואת החשיבות בכך שמועצת הנגידים של הסוכנות תעביר לאיראן מסר חד וברור בהחלטתה הקרובה.

ראש הממשלה הבהיר, כי ישראל מעדיפה את המסלול הדיפלומטי על מנת לשלול מאיראן כל אפשרות לפתח נשק גרעיני, אך יחד עם זאת שומרת את הזכות להגנה עצמית ולפעולה נגד איראן כדי לבלום את תוכניתה הגרעינית, אם הקהילה הבינלאומית תיכשל בכך בפרק הזמן הרלוונטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר