בלאגן בשחקים

תהיו מוכנים לזה: 'מגפה' של ביטול טיסות

הזמנתם טיסה? לא בטוח שתזכו לעלות על המטוס! בתקופה האחרונה החל גל של ביטולי טיסות שהגיע אף לטיסות הלואו קוסט • הסיבה: מחסור חריף בעובדים בענף התעופה (תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

אין דבר יותר מעצבן מטיסה שהתבטלה. תכננתם לטוס ליעד אטרקטיבי והזמנתם חדרים במלון בהתאם ללוח הזמנים הצפוי, או שתכננתם לנסוע לחתונה של בן הדוד הצעיר ביותר, ולפתע קיבלתם במייל הודעה שטרפה את הקלפים ושינתה לכם את כל התוכניות.

מאז תקופת הקורונה כששדות התעופה נפתחו, מנסות חברות התעופה לחזור לשגרה אולם מסתבר כי השגרה מהם והלאה. מחסור חמור בעובדים בענף, הכולל מחסור בטייסים ובעובדים נוספים גורם לכך שכמות נכבדה של נוסעים מגלה כמעט מדי יום על טיסה שהתבטלה כשהם צריכים למצוא מענה הולם כמעט ברגע האחרון.

טייסים רבים בעולם אף מדווחים על הצעות עבודה שהם מקבלים מחברות תעופה מתחרות, המבטיחות להם תנאים נוחים יותר בתמורה לעריקה לחברה המתחרה.

אז אם תכננתם חופשה בתקופה הקרובה, וכמובן שאם תכננתם טיסה לקיץ - נמליץ לכם להיות גמישים ולהיות ערוכים לאפשרות הלא נעימה של ביטול הטיסה ברגע האחרון.

כך נמליץ לכם לבחור במקומות המאפשרים ביטול ללא החזר כספי, או לעמוד בקשר אישי מול בעלי האכסניה ולוודא שתוכלו לשנות תאריכים ולבחור חדרים אחרים במקרה של שינוי בלתי צפוי של הרגע האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר