הישג לישראל

גלעד ארדן - סגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם

בהצבעה שנערכה במטה האו"ם בניו יורק, שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נבחר לתפקיד סגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם. בהצבעה על המינוי התנגדו איראן וסוריה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
גלעד ארדן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הישג לישראל: בהצבעה שנערכה היום (שלישי) במטה האו"ם בניו יורק, שגריר ישראל גלעד ארדן, נבחר לתפקיד סגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם.

במסגרת תפקידו, אותו יחל בעוד כשלושה חודשים, ארדן צפוי לנהל ישיבות של העצרת הכללית, כמו כן, יהיה מעורב בקביעת סדר היום של הדיונים. בהצבעה על המינוי התנגדו נציגי מדינות איראן וסוריה.

ארדן אמר בתגובה כי "אני גאה על הזכות לייצג את ישראל בתפקיד הנמצא בלב העשייה באו"ם ואפעל גם באמצעותו כדי להילחם באפליה הקיימת באו"ם כנגד ישראל. זהו ניצחון חשוב, שייתן לנו במה נוספת להציג את האמת על ישראל ותרומתה לעולם, למרות ניסיונות מתמשכים של הפלסטינים ומדינות עוינות באו״ם - לפעול נגדנו".

השגריר הוסיף: "הישג זה מצטרף לשורת הישגים חשובים שהשיגה ישראל באו"ם בשנים האחרונות, לצד מסר ברור לאויבינו, שהם לא יצליחו למנוע מאתנו להשתלב בתפקידי מפתח באו״ם ובזירה הבין-לאומיים ולהגביר את השפעתנו".

המינוי מצטרף לשורה של הישגים משמעותיים בשנה האחרונה, בהן ההעברת ההחלטה ההיסטורית בעצרת הכללית של האו"ם כנגד הכחשת שואה, בחירתה של ישראל לראשונה כחברה במועצה הכלכלית של האו"ם ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר