מעצרו הוארך

נעצר חשוד שהתחזה לשוטר ואיים על ח"כ איתמר בן גביר

תושב תל אביב בן 31 נעצר על ידי המשטרה בחשד שהתחזה לשוטר מהצפון ואיים על חייו של ח"כ איתמר בן גביר; הבוקר, ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ח"כ איתמר בן גביר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משטרת ישראל עצרה תושב תל אביב, החשוד שהתחזה לשוטר ואיים טלפונית על אזרחים בניהם על חבר הכנסת איתמר בן גביר.

במשטרה ציינו כי החשוד ביצע את השיחות באופן שנחזו כאילו הן מבוצעות מספר טלפון שבשימוש שוטר תושב הצפון ובחלק מהשיחות אף הזדהה בשמו של השוטר.

מחלק הסייבר של משטרת מחוז צפון פתח בחקירה במטרה לאתר את מיקומו הפיזי של המכשיר ממנו מבוצעות השיחות ואת זהות המחזיק בו.

החקירה הובילה לחשוד בן 31 תושב תל אביב, ואתמול בשעות הלילה הוא נעצר על ידי שוטרי מחוז תל אביב.

הבוקר בהתאם לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, בית המשפט בטבריה הורה על הארכת מעצרו עד יום ראשון הקרוב.

שיחת האיומים על ח"כ איתמר בן גביר

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר בתגובה: "מברך את המפכ"ל על פעולה מהירה של המשטרה שמוכיחה שיש לה יכולות. יחד עם זאת דורש מהיועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות להפסיק עם מדיניות הדלת המסתובבת ולהגיש כתב אישום תוך תקופת מעצרו".

ח"כ בן גביר הוסיף: "לא ייתכן שעד היום חרף מאות האיומים והחשודים שאותרו ונעצרו, כולם שוחררו ולא הוגש אפילו לא כתב אישום אחד נגד המאיימים".

כזכור, ח"כ איתמר בן גביר קיבל ביום שני שיחת טלפון מאיימת, במהלכה אדם שהציג עצמו כשוטר הודיע לבן גביר בשיחת טלפון כי הוא בדרך אליו עם אקדח.

במהלך השיחה אמר המאיים: "אני בדרך אליך. האקדח שלי מוכן, מחסניות, אני בשבילך הכנתי מחסנית עם 16 קליעים. אני עכשיו בדרך אליך, אני מטפל בך, באשה שלך, בילדים שלך. אנחנו נראה כמה אתה תצחק".

בהמשך אמר המאיים לבן גביר: "אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב, את המחסנית שלי מקרוב. אני יטפל באשה שלך בילדים שלך. במקרה אני שוטר בעצמי, למי אתה רוצה להתלונן? אתה פגעת בעם שלנו יותר מידי, זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך".

ח"כ בן גביר פנה ללשכת קצין הכנסת לחקור את האיום. במהלך נאומו במליאת הכנסת חשף בן גביר את שיחת האיום ותקף את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שיצא מהמליאה וקרא לעברו: "אתה הבאת את ההסתה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר