סחיטת חנויות הסלולר

גדולי הרבנים הספרדיים חיזקו את אשת המפקח צמח צרפתי - שסחט ונעצר

גדולי הרבנים הספרדיים, שיגרו מכתב חריג לאשת המפקח החשוד בסחיטת חנויות סלולר; "בעלך זכה לעמוד בפרץ ולהשגיח שלא יחטיאו את ישראל בכלים הטמאים", נכתב (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
צמח צרפתי בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר מספר חודשי מעצר של מי שמכונה 'המפקח על חנויות הסלולר' - צמח צרפתי, יצאו בערב חג השבועות מספר רבנים במכתב חיזוק מיוחד לרעייתו של המפקח, בו הם מחזקים את ידיה.

על המכתב חתומים הרבנים הגאונים, הרב משה צדקה, ראש ישיבת פורת יוסף, הרב יעקב שכנזי, מו"צ בהעדה החרדית הספרדית, הרב דוד בצרי, ראש ישיבת השלום, והרב יעקב חיים סופר, ראש ישיבת כף החיים.

במכתב החיזוק נכתב; "בהיות והשלטונות נטפלו לבעלך ורוצים להעליל עליו עלילות שווא ושקר, כל זאת על מנת לדכא את היהדות הנאמנה במאבקה הגורלי נגד הכלים הטמאים המכלים מנפש ועד בשר, כאשר זכה בעלך לעמוד בפרץ ולהיות משגיח מטעם ועדת הרבנים על חנויות הפלאפונים שלא יחטיאו את ישראל בכלים הטמאים".

עוד כותבים הרבנים: "אשריך שזכית לבעל חשוב ויקר עד מאד שכזה, כאשר כל רגע ורגע שהוא מתייסר בבית האסורים הוא מבטל בזה דינים מעם ישראל, ואת אשת חיל המקבלת עליך דין שמים באהבה, וממתינה בביטחון ואמונה לישועת ה' ומחזקת יד בעלך לעמוד לימינו, לסמכו ולסעדו גם לעת כזאת, יקויים בך 'חלק כחלק יאכלו', לחלוק עמו בזכות העצומה שנפלה בחיקו לזכות את הרבים ולהיות נאסר על כבוד שמים".

יצוין, כי במהלך השבוע האחרון התקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים דיון בעניינו של צרפתי, כאשר בעוד כחודש צפוי להתקיים דיו נוסף, לצד התקדמות של הרשויות בתיקו הפלילי.

מכתב החיזוק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר