עסקת הטיעון

התפטרות ליצמן: מחר יתקיים דיון בעניינו

אחרי שהתפטר מהכנסת, מחר בצהריים יתקיים בבית משפט השלום בירושלים, דיון הטיעונים לעונש של השר וחה"כ לשעבר יעקב ליצמן, זאת במסגרת עסקת הטיעון עליה חתם (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ליצמן ביציאה מבית המשפט באחד הדיונים (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash 90)

אחרי שהתפטר מהכנסת בשבוע שעבר, מחר (חמישי) בצהריים יתקיים בבית משפט השלום בירושלים דיון הטיעונים לעונש של השר וחה"כ לשעבר יעקב ליצמן, זאת במסגרת עסקת הטיעון עליה חתם עם הפרקליטות.

שלב הטיעונים לעונש הוא שלב במשפט במסגרת הכרעת הדין ולפני שלב גזר הדין. בשלב זה, שני הצדדים - התביעה וההגנה, ייטענו לגבי חומרת עונשו של הנאשם, בהתאם לעבירה או העבירות שהורשע בהן ובהמשך יפסק העונש.

כזכור, ביום רביעי בשבוע שעבר, אחרי 21 שנים במערכת הפוליטית, יו"ר אגודת ישראל חבר הכנסת יעקב ליצמן הגיש מכתב התפטרות מהכנסת ליו"ר הכנסת מיקי לוי.

ליצמן מגיש את ההתפטרות (דוברות)

ליצמן יודה - במסגרת הסדר הטיעון, בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר ואילו פרשת המעדנייה תיסגר. ליצמן יקבל עונש מאסר על תנאי וקנס כספי אך הפרקליטות לא תדרוש קלון ובתמורה ליצמן התפטר מהכנסת.

בכירים בחסידות גור אמרו בשבוע שעבר ל'כיכר השבת' כי על פי המסתמן, מי שיבחר כמחליפו של ליצמן - בבחירות הבאות, הוא יצחק גולדקנופף, דיווח שעורר סערה רבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר