מתכחש למציאות?

ליברמן: "אין עליה של 30-40% במחיר שכירות בשום מקום"

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום בריאיון בנוגע לזינוק במחירי השכירויות וטען: "אין עליה של 30-40 אחוזים במחירי השכירות בשום מקום בארץ אולי ב-2-3 רחובות בת"א" (ארץ)

ליברמן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בריאיון ל'וואלה' התייחס שר האוצר אביגדור ליברמן לזינוק במחירי השכירות בחודשים האחרונים וטען כי "הטענה לעלייה במחירי השכירויות לא כצעקתה".

ליברמן אמר כי "הממשלה לא עומדת בצד. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הטענה לעליה במחירי השכירות היא לא כצעקתה. אנחנו רואים התמתנות בשוק הדיור והיא תבוא לידי ביטוי גם בשוק השכירות. זה לא הוקוס פוקוס".

לגבי האפשרות להגביל בחקיקה את העלייה במחירי השכירויות השיב ליברמן כי "צריך להגדיל את ההיצע, לא הכל צריך להיעשות בחקיקה. העניין הוא היצע וביקוש ואנחנו נמצאים במצב טוב. גם בנושא מחירי הדיור וגם בנושא השכירות".

בהמשך הריאיון טען כי הוא לא מפחד ממחאה חברתית ואמר: "אין עליית במחירי השכירות ואין עליה של 30%-40% בשכירויות באף מקום בארץ, חוץ מאולי בשלושה רחובות בתל אביב. זה פשוט לא קיים. בטח שלא בפריפריה. אני מדבר עם ראשי העיריות ומקבל נתונים על קצב רכישת דירות ומצב שוק השכירות."

"הכלכלנית הראשית של ה- OECD התראיינה הבוקר ונתנה תחזית כלכלית עולמית קשה וחילקה שבחים לישראל. אין עליות מחירים בישראל, יש עליות מחירים בכל העולם. מכיוון שאצלנו עליות המחירים הם ב- 50% פחות בהשוואה למעצמות הכלכליות ארה"ב, בריטניה וגרמניה, וצ'כיה, שמדינה אירופאית שאני נוהג להשוות אליה כי היא דומה לנו בגודל, אנחנו במצב מאוד מאוד טוב. אני רגוע. אנחנו לא יכולים להשפיע על מחיר חבית נפט, שהגיע ל-123 דולר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר