בדיון לחשד באיומים על ליברמן

נציג המשטרה: "יש עליה באיומים על אישי ציבור"

בצל המצב הפוליטי הרגיש, במהלך דיון להארכת מעצר של חשוד באיומים על שר האוצר ליברמן ורה"מ בנט, אמר נציג המשטרה כי קיימת עלייה באיומים על אישי ציבור (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ביום חמישי האחרון עצרה משטרת ירושלים צעיר מבית שמש בחשד ששלח ברשתות החברתיות איומים לשר האוצר אביגדור ליברמן, ולראש הממשלה נפתלי בנט.

בחקירתו טען כי הודעות האיומים נובעות מזעם על עלית מחירי הדלק. ביום שישי הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו.

במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה כי על פי החשד, החושד שלח הודעות לחשבון האינסטגרם של שר האוצר אביגדור ליברמן, בהן כתב החשוד: "אני מת לרצוח אותך, אם אני רק אראה אותך, מתכונן עם סכין וברזל, אני ארצח אותך".

בנוסף, אמר נציג המשטרה, כי החשוד חשוד ששלח הודעת בסגנון דומה גם לחשבון ראש הממשלה בנט בתקופה האחרונה.

החשוד אותר, נעצר, נחקר והודה. בחקירתו טען כי לא חשב שיקחו את האיומים שלו ברצינות.

נציג המשטרה הוסיף וטען: "בתקופה האחרונה, אנו בסיטואציה פוליטית לא פשוטה במדינת ישראל. יש עליה באיומים על אישי ציבור, מכל הקשת הפוליטית ויש חשש ממשי לפגיעה באנשים ובנבחרי ציבור כאלה ואחרים, גם מימין וגם מחברי הממשלה."
בסיום הדיון החליט בית המשפט לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, ביום שני המשטרה צפויה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.
עו"ד לימור זקן שמייצגת את הצעיר מטעם הסניגוריה הציבורית אמרה כי "מדובר בצעיר, בכיתה י"ב שעלה בגיל צעיר לארץ ומתמודד עם מצב משפחתי מורכב וסובל ממצוקה כלכלית קשה.

כל פעולתיו נבעו ממצוקתו הכלכלית וברור לכל שלא הייתה לו כל כוונה לפגוע במר ליברמן אלא רק לזעוק לעזרה. זה מקרה ברור שבו ההליך הפלילי אינו הפתרון ושעל הרשויות להתגייס ולהושיט יד לצעיר, לסייע לו ולמשפחתו כדי למנוע את הידרדרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר