יפרוש מהקואליציה?

הסבלנות פוקעת; ח"כ ניר אורבך ונפתלי בנט ייפגשו הבוקר

ח"כ ניר אורבך וראש הממשלה נפתלי בנט ייפגשו היום בפעם השנייה • ח"כ אורבך טרם הכריע האם לפרוש מהממשלה • בימין זועמים עליו: "אורבך ניתק איתנו קשר, נראה שהוא משחק איתנו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ ניר אורבך (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ימים לאחר שצעק במליאת הכנסת כי 'הניסוי עם רע"מ נכשל', ח"כ ניא אורבך ייפגש היום (ראשון), פעם נוספת, עם ראש הממשלה, נפתלי בנט. בנט יינסה לגרום לאורבך להישאר בקואליציה לפחות עד לסוף מושב הקיץ בכיד שהממשלה תצליח לשרוד עד לאחר חגי תשרי.

בימין זועמים על התנהלות ח"כ אורבך: "הוא מתנהל כמו עסקן, הוא מתעתע בכל מחנה הימין וחושב שלבסוף יתקבל בזרועות פתוחות. נרהא שהוא נאמן לאינטרסים של בנט - הרב יותר מאשר לערכים של הימין. הוא הפוך לבדיחה", אמר אחד מחברי הכנסת החרדים.

במקביל, במערכת הפוליטית מעריכים שרה"מ בנט עושה הכל בכדי שאורבך יישאר בקואליציה ובמקביל גורם אחר מהשמאל - כדוגמת חברי הכנסת זועבי וגנאים - ייפרשו ובכך למנוע משותפו יאיר לפיד לכהן כראש ממשלת מעבר.

העיתונאי עמית סגל דיווח כי בכירים בליכוד זועמים על ח"כ אורבך לאחר שניתק את הקשר מאז הפגישה עם בנט. לדברי הבכירים: "אורבך ניתק איתנו קשר, נראה שהוא משחק איתנו. הסבלנות שלנו מתקרבת לפקיעה. הוא בדרך להיות איילת שקד 2, שאיש לא יסכים לקבלו בליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר