הולכים לבחירות?

סקר מנדטים: מחנה הימין עולה ל-60, עבאס נמחק

מסקר שפורסם ב'חדשות 13' עולה כי מחנה הימין בראשות בנימין נתניהו עולה ל-60 מנדטים • סיעת רע"מ של מנסור עבאס לא עוברת את אחוז החסימה • כל המספרים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יחזור לשלטון? בנימין נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

סקר חדש שפורסם בסוף השבוע ב'חדשות 13', מעלה כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-60 מנדטים. כמו כן, סיעת רע"מ בראשות מנסור עבאס לא עוברת את אחוז החסימה

מהסקר, שערך הפרופסור קמיל פוקס, עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-36 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 20 מנדטים.

על פי הסקר, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 9 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה ל-8 מנדטים כך גם 'כחול לבן' בראשות בני גנץ הזוכה ל-8 מנדטים.

'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7 מנדטים, כך גם 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה הזוכה ל-7 מנדטים.

'ימינה' בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט עם 6 מנדטים, כך גם 'העבודה' בראשות מירב מיכאלי עם 6 מנדטים.'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 5 מנדטים. '

תקווה חדשה' בראשות גדעון סער ומרצ בראשות ניצן הורוביץ על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים. כאמור, רע"מ בראשות מנסור עבאס לא עוברת את אחוז החסימה.

בסקר נבדקה שאלת ההתאמה לראשות ממשלה, בנימין נתניהו מוביל בפער ניכר עם 42%. יאיר לפיד עם 16%, בני גנץ עם 8% ורה"מ המכהן נפתלי בנט עם 7% בלבד. מדובר בצניחה באמון בבנט, שכן בסקר שנערך לפני מספר חודשים, 20% מהציבור הישראלי חשב שבנט מתאים לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר