"קל מדי"

גזר דין נגד ערבי שתקף שני חרדים בירושלים

שנה לאחר ששני חרדים הותקפו סמוך לשכונת א-טור בירושלים, נגזרו 21 חודשי מאסר נגד חשוד במעשה • אחד מהנפגעים ל'כיכר': "העונש קל מדי, אבל שמח על הצדק" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום:פרטי)

21 חודשי מאסר נגזרו השבוע על ערבי שתקף לפני כשנה, במהלך מבצע 'שומר החומות', שני חרדים תושבי ביתר עילית באלימות, סמוך לשכונת א-טור בירושלים.

שני החרדים שהותקפו, שעבדו בחברה להתקנת מעליות לנכים, הוזמנו לביצוע עבודה בקופת חולים 'מאוחדת' בשכונה, ודקות לאחר שנכנסו לאזור, החלו ערבים ליידות לעברם אבנים בליווי צעקות ואף ניסיונות להצית את הרכב.

בהסבר לגזר הדין נכתב כי "הנאשם הודה במיוחס לו, ובכך חסך מזמנה של המאשימה ומזמנו של בית המשפט. הודאתו של הנאשם באה בשלב מוקדם של המשפט, לפני שנשמעו עדים. בבית המשפט הנאשם אף הביע חרטה על מעשיו. עובדות אלו ייזקפו לקולה לזכות הנאשם.

"לחובת הנאשם יש לזקוף את עברו הפלילי הכולל הרשעה משנת 2015 בעבירות של השתתפות בהתפרעות וידוי אבן לעבר רכב במטרה לפגוע. בגין הרשעתו נגזר על הנאשם עונש של 24 חודשי מאסר בפועל וכן עונשים נלווים, לרבות מאסר מותנה אשר אינו בר הפעלה בתיק שלפניי".

עוד אמר השופט כי "למרבה הצער, אין מנוס מהמסקנה כי העונש שנגזר על הנאשם לא הרתיע אותו, ולראייה שהוא ביצע את העבירות בהן הוא הורשע עתה"

כאמור, על התוקף נגזר 21 חודשי מאסר בפועל, זאת לצד חצי שנת מאסר על תנאי.

צבי, אחד הנפגעים בתקיפה מסר בשיחה עם 'כיכר השבת' בתגובה לגזר הדין: "לדעתי מדובר בעונש קל מידי, אך למרות זאת אני שמח שהצדק נעשה ושהמחבל ייתן את הדין על מעשיו החמורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר