השופט התערב

נציגו של נתניהו לאולמרט בדיון: "אתה קוקו"

הטונים בדיון התביעה הדיבה של משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט נסקו • אולמרט סיפר תיאורים ששמע מראש המוסד דגן, ועורך הדין של נתניהו הטיח בו: "אתה קוקו!" • כך הגיב השופט (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אולמרט בדיון, אתמול (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אלה אמש (ראשון) והציג את קו ההגנה שלו מול משפחת נתניהו, שטוענים כי הוציא את דיבתם רעה כשכינה אותם "חולי נפש". שעות ארוכות, יותר מ-12, נמשך אתמול שלב ההוכחות.

לפי הדיווח ב-Ynet, אולמרט סיפר בעדותו כי ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, סיפר לו על אירועים "חמורים ומטרידים" אותם חלק גם בריאיונות עיתונאיים. אולמרט תיאר כי" "דגן סיפר לי, 'יושבים בבית ראש הממשלה, מדברים על אישור מבצע צבאי רגיש ביותר, ולפתע נכנסת אשת ראש הממשלה'. דגן אמר שמישהי שנכנסה בלי סיווג. ראש הממשלה אמר לו 'מה זה חשוב, ממילא אני מספר לה והיא יודעת הכול'".

בהמשך הדיון, כשהרחיב על טענת "חולי נפש" שהטיח ברעיית ראש הממשלה לשעבר, אמר אולמרט כי הובן לא נכון, שכביכול התייעץ עם פסיכיאטר מומחה לפני שכינה את בני המשפחה כך. בשלב הזה אמר עורך דינו של נתניהו, כהן, לאולמרט: "הזכרת בכתב הטענות שלך את תסמונת נפוליאון". אולמרט השיב לו: "אתה עונה להגדרה". עורך הדין לא נותר חייב והטיח באולמרט: "אתה קוקו", עד שהשופט התערב וביקש מהשניים להפסיק כשאומר "רבותי".

אולמרט בכניסה לדיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

כזכור, משפחת נתניהו תובעת את אהוד אולמרט בתביעת דיבה על סך 837 אלף ש"ח, זאת לאחר שכינה אותם "חולי נפש", אולמרט מצידו סירב לחזור בו מדבריו וטען כי אמר את הדברים ב"תום לב, ומתוך חרדה כנה לעתידה של ישראל".

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו עלה אתמול בבוקר לדוכן העדים ותקף: "כשאולמרט אמר 'חולי נפש' הדברים לא נאמרו כהבעת עמדה, כפי שאולי נהוג בעולם הפוליטי כשמישהו אומר 'פסיכי', 'מטורלל' או 'משוגע', אלא כעובדה קלינית. כשראש ממשלה לשעבר אומר את זה על ראש ממשלה מכהן בזמן בחירות, מטרת הדברים היא רק לפגוע".

שרה נתניהו הסבירה גם היא על דוכן העדים: "זה רה"מ לשעבר. אולי אנשים יחשבו שקיבל חוות דעת מקצועית, מדובר באיש שהיה ראש הממשלה של המדינה 3 שנים. כשאישיות כזאת אומרת עלינו דברים כאלה אי אפשר לשתוק".

בהמשך, הוצגה קלטת שפורסמה לראשונה ב'וואלה' בה נשמעת שרה נתניהו צועקת, אך הגב' נתניהו טענה כי הקלטת בושלה, "לקחו את הקול שלי ועשו מניפולציה. זה לא הקול שלי". היא הוסיפה כי בעקבות הפרסומים של עובדי ראש הממשלה היא במשך תקופה הסתובבה בפחד בבית ראש הממשלה: "הסתובבתי בפחד מעובדי ראש הממשלה. כי לכולם נאמר 'רק תגידי משהו רע על גברת נתניהו'. התקשורת חיבקה אותם. לכן פחדתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר