התפוררות הקואליציה

נתניהו על ממשלת בנט-לפיד: "זאת אחת הלוויות הארוכות בהיסטוריה"

ראש האופוזיציה נתניהו, תקף היום שוב את הממשלה ואמר: "הם מספרים לעצמם שזו 'הממשלה הכי טובה שהייתה כאן, אבל אזרחי ישראל נאלצים לקרוע תחת הנטל של מנסור עבאס וזועבי שדורשים מיליארדים ומקבלים" • צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד חבר הכנסת בנימין נתניהו, נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד ושוב תקף בחריפות את ממשלת בנט-לפיד.

את דבריו פתח נתניהו בציניות ואמר; "זאת אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה. כולם יודעים איך זה יגמר. זה לא מונע מממשלת השקר לצהול כל הדרך אל האולפנים. הם מספרים לעצמם שזו 'הממשלה הכי טובה שהייתה כאן, אנחנו עובדים יחד בצורה מצויינת'. עובדים יחד? עובדים עלינו, עובדים אחד על השני".

לטענת נתניהו: "כולם רואים את האמת - יד איש באחיו, יד אישה באחותה, ההוא סוחט וההיא מאיימת. עוד עבודת צוות כזאת ואבדנו. אזרחי ישראל יודעים את האמת. לממשלה ההונאה והחולשה של בנט לפיד ועבאס אין דרך, אין כיוון, אין חזון, אין הנהגה, אין תקווה. לא תקווה חדשה ולא תקווה ישנה".

"היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים", הוסיף נתניהו ואמר: "מנסור עבאס דורש - מקבל. זועבי מאיימת - מקבלת. טיבי מצייץ - מקבל. הם מקבלים מיליארדים מהכיס של אזרחי ישראל לטובת ההנשמה המלאכותית של ממשלת האחים המוסלמים. הם אלה ששולטים במדינה ובממשלה. לכן יוקר המחייה משתולל, האינפלציה מזנקת. בנט, לפיד ועבאס - כל זה באשמתכם. אתם לא עושים שום דבר. מול כל זה יש אפס מדיניות ואפס עשייה".

לסיום אמר נתניהו, "הגיע הזמן להחזיר את ישראל לימין. הגיע הזמן לממשלה חזקה בראשות הליכוד. הגיע הזמן להביא ממשלה אמיתית לישראל, ממשלה לאומית ומנוסה, שתוריד מחירים, שתוריד מיסים, שתדאג לביטחון האזרחים, שתבנה את ההתיישבות ושתחזק את הזהות היהודית והציונית. ממשלה שתחזיר את הכבוד הלאומי שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר