מחווה מרגשת • צפו

המחווה המרגשת של שלומי שבת לנער שאביו נרצח בטבח באלעד

נהוראי גול, בנו של הרב בועז גול הי"ד, שנרצח לפני כחודש וחצי בטבח באלעד - חוגג היום שמחת בר מצווה. לרגל המאורע, הזמר שלומי שבת שלח סרטון מרגש (ברנז'ה, אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מרגש: נהוראי גול, בנו של הרב בועז גול הי"ד, שנרצח לפני כחודש וחצי בפיגוע הגרזנים בעיר החרדית אלעד - חוגג היום (שני) שמחת בר מצווה.

לרגל האירוע, חתן הבר מצווה כתב שיר מיוחד ומרגש על אביו שנרצח בפיגוע, כשהלחן הוא מהשיר המפורסם 'אבא' של הזמר והיוצר המוערך שלומי שבת.

ואלו הן מילות השיר שכתב הנער: "אבא, רציתי לכתוב מילים ושיר עליך, על כל מה שהיית בחייך, על החינוך באהבה, הלימוד והמצווה, הכל היה כ"כ טהור בעיניך. אבא, זוכר את הלימוד בבית הכנסת, ניחוח של תבלין שבת נכנסת, שאלת אם אני מאושר, גם כשחזרתי מאוחר עם החיוך שהתחבא בין שפתיך".

"אבא, הלכת בדרכים מבלי לשוב הבייתה, את כל כולך למען עם ישראל נתת ולא תמיד הכל ברור, הלב שלי שבור אני יודע שהכל זה מלמעלה. אבא, הזמן חלף ולא הספקתי, אבא סלח לי לומר לך את כל מה שתמיד הרגשתי, אני מבטיח לא אוותר להתפלל חזק יותר ולבקש מהשם שישמור על כולנו".

בני המשפחה שיגרו את השיר שהקליט חתן הבר מצווה לזמר שלומי שבת שהגיב בהתרגשות וצילם להם סרטון ברכה ואמר: "נהוראי היקר אני רוצה לברך אותך שזכית להגיע לגיל מצוות, זה מרגש מאוד שהחלטת להקדיש את השיר שלי 'אבא' - לאבא שלך בועז הי"ד, אני בטוח שאבא שלך בשמיים שומע ועומד בתפילה לפני בורא עולם, שתזכה לגדול לתורה, למצוות, לחופה ולמעשים טובים אמן".

לאחר מכן שלומי שבת נתן ביצוע מרגש בליווי גיטרה לשירו: 'בוא הביתה' - שהקליט יחד עם ילדיו.

כזכור, בועז גול הי"ד בן ה-49 נרצח לפני כחודש וחצי בפיגוע הגרזנים באלעד יחד עם אורן בן יפתח ויונתן חבקוק הי"ד - הוא הותיר אחריו אישה וחמישה יתומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר