"ספון בבועה ושיירה"

ח"כ מלכיאלי תקף את רה"מ בנט: "אתה חי איתנו?"

"אתה איש מנותק, אתה ספון בתוך בועה ושיירה ואינך מודע לשום דבר שקורה בעם - הגיע הזמן שתלך הבייתה", תקף ח"כ מלכיאלי את רה"מ בנט בנאום תקיף במליאת הכנסת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בנאום חריף במליאת הכנסת, תקף יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, את ראש הממשלה נפתלי בנט: "במידה ונסתובב יחד ברחוב אתה יודע למי יקראו נוכל, מה חשבת בגיבובי ההבל שכתב באיגרת לתושבים?"

יצויין כי הנאום במליאה התקיים במסגרת דיון אותו ביקשו 40 חכי"ם ואשר מחייב את נפתלי בנט להיות נוכח במהלכו, ואף לעלות להגיב לטענות.

בדבריו, מנה מלכיאלי שורה ארוכה של מוצרים ושרותים אשר זינקו בשנה האחרונה מאז נכנס בנט ללשכת רוה"מ - "מידיי שבוע עולה לכאן סגן שר האוצר ובמקום להשיב לטענות צועק הלוך ושוב - "אבל ביבי אבל ביבי", מה קשור ביבי? אתה נפתלי בנט כבר שנה בתפקיד, הציבור רוצה תשובות!".

בהמשך, תקף ח"כ מלכיאלי את דברי בנט באיגרת ששלח לתושבים על כך כי ירושלים כיום בטוחה יותר: "על מה אתה מדבר? על ברכת כהנים בכותל שהיה ריק השנה? או על הפחד והרעדה שיש לתושבי ירושלים להשתמש בשירותי הרכבת הקלה? אתה איש מנותק, אתה ספון בתוך בועה ושיירה ואינך מודע לשום דבר שקורה בעם - הגיע הזמן שתלך הבייתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר